Ruch na stronie, jak budować ruch i cieszyć się ze statystyk?

Ruch na stronie jest bardzo ważny. Jak Ty chcesz zbudować ruch na swojej stronie?

Aby ktokolwiek wszedł na stronę, to musisz zacząć ją promować i budować ruch. Jest wiele sposobów, aby to zrobić. Oto kilka przykładów, co możesz zrobić, aby budować ruch na stronie. Ruch jest dzisiaj jednym z najważniejszych czynników sukcesu na przykład bloga. Im więcej ludzi, tym lepszy wyniki sprzedażowe i Twoje zadowolenie!

Jaki Ty masz pomysł na ruch na stronie?

Jakich technik użyjesz, aby osiągnąć swoje cele, czyli mieć ruch na swojej stronie? Co warto zrobić, aby osiągnąć swoje cele? Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne w budowie odpowiedniego zachowania swojej grupy odbiorców, czyli skorzystanie z Twoich usług?

Użyj odpowiedniej nazwy domeny. Zwróć uwagę na to, aby nazwa była łatwa do zapamiętania. Nie może być to byle co i warto nad dobrą domeną się zastanowić i naprawdę się do tego przyłożyć. Może Twoje nazwisko, albo jakaś ciekawa nazwa, która wyróżnia się w Twojej niszy? Są też różne generatory nazw, więc może stworzysz ciekawą nazwę poprzez połączenie kilku nazw. Zrób sobie badanie w niszy i sprawdź, jakie nazwy ma Twoja konkurencja i wybierz coś, co jest łatwe do zapamiętania i powiedzenia.

Niech strona szybko się ładuje. Internauci nie lubią czekać. Można to sprawdzić różnymi narzędziami i warto się zastanowić nad tym, aby strona załadowała się szybko i była przyjazna odwiedzającym! Teraz to coraz ważniejsze, bo ludzie są niecierpliwi i chcą, aby strona szybko się włączyła. Masz do tego sporo wtyczek na WordPress czy innych systemach CMS i wiele dobrych hostingów, które chwalą się tym, że są szybkie. Wybierz coś dla siebie i zacznij działać ze swoją stroną.

Optymalizuj treści na  stronie pod kątem SEO. To jest dzisiaj podstawa. Bardzo pomaga w tym wtyczka SEO Yoast. Masz tam wszystko wytłumaczone co i jak masz robić. No i ucz się tego samodzielnie i nie poddawaj się w pozycjonowaniu. Ja ciągle walczę z tym, aby dobrze się tego nauczyć. Jak u Ciebie z optymalizacją swoich tekstów czy opisów? Co możesz poprawić na swojej stronie, dzięki pracy nad SEO? Warto pracować nad SEO i nad tym, aby optymalizować stronę. Strona nie może mieć błędów i szybko się ładować! Pracuj nad swoimi treściami i nad nagłówkami.

Miej odpowiedni tytuł strony. Aby ludzie wiedzieli, o czym jest strona. To dla SEO i dla czytelników jest bardzo ważne, aby w tytule były słowa kluczowe opisujące Twoją stronę czy bloga, czy sklep itp. Na jakie frazy Ty chcesz się pozycjonować? Masz oryginalne opisy i tytuły na swojej stronie? Wiesz, co jest ważne dla Twoich czytelników i czego szukają na Twojej stronie?

Bądź na różnych forach powiązanych ze stroną. Dodawaj w sygnaturze linki do strony. Warto i to robić. Wymaga to czasu, ale to zawsze budowa swojej rozpoznawalności. Jak Ty promujesz swoją stronę? Co robisz, aby znaleźć odpowiedni ruch? Dzisiaj jest już mało for, gdzie warto być, ale może w Twojej branży one jeszcze funkcjonują. Czy działanie na forach jest dla Twojej branży dobre?

Uważaj na gramatykę. Błędy odstraszają ludzi. To chyba oczywiste i nie będę się tutaj o tym rozpisywał. Ma być bez błędów, chociaż literówki zdarzają się każdemu!

Utwórz społeczność wokół bloga. Zadawaj pytania i zaczynaj dyskusję w komentarzach np. na blogu. Budowa społeczności jest bardzo ważna i nie można o tym zapominać. Ludzie będą przychodzić z przyzwyczajenia, bo wiedzą, że dajesz dobre i przydatne treści.

Oferuj kursy lub jakieś prezenty związane z Twoim produktem. Ludzie wysyłać linki do takich stron. Warto dzielić się wiedzą ze swoimi czytelnikami.

Reklama. Nie każdego na to stać, ale jak masz budżet, to warto i z tego korzystać. Dzięki reklamom możesz dobrze dostrzec do swojej grupy docelowej. Możesz reklamować się w mediach społecznościowych czy wyszukiwarkach. Masz wiele opcji. Staraj się dobrze dostosować swoją grupę docelową, aby nie przepalać budżetu i mieć wartościowe leady.

Możesz także dodać forum do głównej strony. To także zwiększa społeczność zainteresowaną produktem czy usługą.

Może zorganizuj wywiad w lokalnej gazecie czy tej w Internecie. Niech ludzie dowiedzą się o Tobie czy produkcie.

Zrób wideo z linkiem do Twojej strony. Musi to być coś interesującego! Może załóż kanał na YouTube? Może działanie w wideo marketingu jest dla Ciebie?

Używaj mediów społecznościowych do kontaktu z klientami.  To także dobry sposób na ruch. Co Ty robisz, aby być obecny online w miejscach, gdzie są Twoi klienci? Jaką relację tworzysz ze swoimi klientami? Co będziesz publikować na tych profilach i czym chcesz się podzielić, aby mieć ruch na stronie? Jak zwiększysz swoje zasięgi w Internecie?

Marketing treści. Co wartościowego dajesz online? Czym możesz się podzielić ze swoimi odbiorcami? Jakie budujesz zaufanie i to, aby ludzie kupowali od Ciebie? Co może być dla Ciebie ważne? Jakie potrzeby mają Twoi klienci i jakie treści są dla nich ważne? Czym możesz się wykazać i co angażującego możesz ogarnąć dla swojej społeczności?

A  Ty co robisz, aby zwiększać ruch na stronie? Jakie techniki Ty zastosujesz? Bierz naukę ze statystyk i zobacz, jaki ruch jest dla Ciebie najlepszy i na co bardziej zwrócić uwagę?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Tomasz Chrobak
9 lat temu

A Ty jak zwiększasz ruch na Twoich stronach???

Scroll to top