Poznaj swoją niszę. Analizuj jej problemy!

Poznaj swoją niszę w Internecie, zobacz, jaki temat jest dla Ciebie? 

Aby skutecznie działać w niszy, to potrzebne Ci jest określenie niszy. W jakiej Ty chcesz działać? Co chcesz osiągnąć w danym temacie? Czy masz określone, do kogo i dlaczego kierujesz swoje treści czy ofertę? 

O tak! Poznaj swoją niszę w Internecie! 

Jak Ty dopasujesz ofertę do swoich potencjalnych odbiorców? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? 

Jakie masz cele? 

Co chcesz osiągnąć, dzięki działaniu w danej niszy? Masz określone cele? Wiesz, co chcesz zmienić w życiu swoich klientów? Czy masz do zaproponowania coś naprawdę dobrego? Czy chcesz rozwijać się w danym temacie i przy okazji budować markę, czy odpowiednią sprzedaż, która Cię zadowoli? Na pewno każdy ma cele, aby zarobić. Ale co jeszcze napędza Cię do działania? Co chciałbyś zmienić w życiu swoich klientów na lepsze? Masz dla nich dobre rozwiązania? Wiesz, z czym walczą i co mają do zrobienia, by rozwiązali problem? Masz krótkie czy długoterminowe cele? Wolisz działać z wielkimi marzeniami czy mieć mniejsze cele, które powodują, że masz więcej motywacji? 

Zobacz, co to jest dla Ciebie? 

Sprawdź, czy działanie w danej niszy jest dla Ciebie? Czy chcesz w niej działać, mimo kolejnych przeszkód na swojej drodze? Wiele osób poddaje się zbyt szybko, gdy tylko są jakieś problemy. I potem jest mówienie, że coś nie działa. Działa, tylko trzeba być wytrwałym. Jedna nisze jest łatwa do ogarnięcia, a druga bardzo trudna.  Może na początku wybierz co łatwego? Coś, co wydaje Ci się proste o i czy masz jakieś pojęcie? Tak wiele osób zaczynało. Nie musisz mieć ogromnej niszy na początek. Wybierz coś, co sprawia Ci radość! 

Jaką chcesz dostarczyć ofertę? 

Co chcesz zmienić w życiu klientów? Jaką ofertę możesz dostarczyć swoim odbiorcom? Czy masz dla nich coś ciekawego? Wiesz, co dla nich jest dobre? Dostarczasz ciekawe rozwiązania? Co takiego masz innego niż konkurencja? Czy warto, jest działać w tych czasach w Internecie? Nie zawsze, bo zależy od tego wiele rzeczy. Jeden umie pisać dobre artykuły, a drugi dobrze nagrywa. Każdy jest inni i trzeba dopasować się do swoich odbiorców. To też ważne, aby dostarczać im treści, które są dla nich łatwo przyswajalne. Zawsze trzeba pamiętać o swoich odbiorcach i dopasować siebie i ich do swoich działań online. 

Co Cię wyróżnia? 

Masz coś takiego, co Cię wyróżnia w Internecie? Może masz jakieś unikalne rozwiązania? Co masz do dostarczenia innym? Co sprawi, że będą kupowali Twoje usługi czy produkty, a nie konkurencji? Na pewno masz w sobie coś wyjątkowego. Coś, co sprawi, że będzie Ci się codziennie chciało działać? Jak masz coś innego, to wiele osób będzie chciało Cię, a nie konkurencję. Tylko musisz mieć coś fajnego w sobie. Coś, co Cię wyróżnia! 

Jak Ty analizujesz niszę, w które wchodzisz? Co możesz zyskać, dzięki pracy w odpowiedniej dla siebie niszy? Czy łatwo jest działać online? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top