Porady dla Twojego newslettera. Co warto wiedzieć na początku?

Porady dla Twojego newslettera. Co warto wiedzieć o pisaniu w Twoim systemie e mail marketingowym?

Na pewno nie jest łatwo działać w świecie budowania list adresowych. Jest duża konkurencja i każdy z nas dostaje ogrom maili codziennie. Co może Cię wyróżnić? 

Jakie mam porady dla Twojego newslettera? 

Ciekaw wejście na listę, czyli Twój landing page. 

Musi on mieć jeden cel, czyli zapisać czytelnika na listę. Na pewno nie jest to łatwe, bo jest teraz dużo stron lądowania. Jest wiele innych newsletterów na skrzynkach mailowych Twojego czytelnika. Więc musisz się wykazać się korzyściami na Twoim landing page. Pokazać prosto o czym będzie Twój newsletter. Pokazać jakąś małą korzyść i zachęcić do zapisania na listę. Według mnie landing page powinien być prosty i czytelny. Nie ma co tam upychać linków do bloga czy innych mediów społecznościowych. Ta strona ma mieć jeden cel, jak już mówiłem. Dana osoba ma zapisać się na Twoją listę i potem ma dostawać odpowiednie treści. Więc nie ma tutaj też co wymyślać na stronie lądowania! 

Dobre nagłówki to podstawa.

Warto pisać ciekawe nagłówki w Twoich mailach do czytelników. Nie musisz tu też odkrywać na nowo copywritingu. Zobacz, co robi konkurencja. Zobacz, jakie nagłówki mają popularne portale i na co zwracają uwagę. Czasem może być śmiesznie. Czasem poważnie, a czasem coś całkowicie innego i odkrywczego. Masz wiele sposobów na pisanie nagłówków, ale trzeba wypracować sobie swój styl i pisać do czytelników swoją metodą. Każdy newsletter jest inny, więc możesz i Ty się wyróżnić swoimi treściami. Masz w tych czasach dużo systemów mailowych. Wybierz coś tańszego na początek i sprawdź, czy pisanie maili do ludzi jest dla Ciebie? Czy chcesz się dzielić swoją wiedzą z innymi? Czy chcesz pracować nad nagłówkami? Wiesz, do czego dążysz poprzez budowę listy adresowej? Co jest dla Ciebie ważne, aby osiągnąć swoje cele? Jakie chcesz mieć wyniki? 

Ciekawa i interesująca treść. Co Cię wyróżnia? Co masz do przekazania? 

Bez tego nie ma dobrej listy! Musisz przekazywać dobrą treść swoim czytelnikom. Pokazać korzyści na początku i zachęcać do czytania każdego nowego maila. Nie będzie to łatwe zadanie, ale nie ma co się poddawać. Musisz działać w celem i planem. Nie możesz się za szybko poddawać, gdy będziesz miał tylko kilka osób na liście. Ona wraz ze wzrostem bloga na pewno się powiększy, ale to wszystko z czasem! Nie ma co się przejmować tym, że nie masz do kogo pisać. Pisz o tym, co sam chciałbyś czytać! Dziel się solidną wiedzą! Pokaż wartość i nie poddawaj się, gdy nie ma szybkich efektów! Masz na pewno wiele do przekazania. Masz wiedzę, więc wykorzystaj ją! Pokaż, ż dajesz interesujące treści! Nie poddawaj się, gdy masz nowy pomysł! Wciel go w życie i zobacz, czy email marketing jest dla Ciebie! Zastanów się nad tym, aby mieć coś ciekawego do przekazania. Aby zobaczyć, czy Twoje treści podobają się innym! Zobacz na statystyki otwarć. Jakie maile czytają chętnie? Czy czytelnicy są aktywni? Czy odpisują, gdy zadajesz pytanie? Czy masz do przekazania coś ważnego swojej liście? Na pewno! Więc zacznij budować coś solidnego w Internecie! 

Jakie Ty masz doświadczenia z email marketingiem? 

Scroll to top