Podkreśl korzyści, a nie pokazuj cech produktu. Wielu ludzi po prostu to myli i to jest błąd.
Co to jest korzyść? Co można zmienić w życiu swoich klientów? Masz tyle do pracy, aby Twoja sprzedaż była skuteczna!
Podkreśl korzyści w swojej ofercie!
Jakie korzyści Ty podkreślasz, co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Co takiego chcesz osiągnąć, mając dobrze skonstruowaną ofertę? Cechą jest na przykład:
– Nasz stół jest zbudowany z dębu itp.
– Kwiaty pochodzą z Holandii
– Nasz system jest budowany latami.
A czym są korzyści? Są to rzeczy, które mają znaczenie dla Twojego klienta.
– Otrzymasz zwrot pieniędzy za zakup więcej niż cztery rzeczy w naszym sklepie.
– Oszczędzisz pieniądze i paliwo kupując naszą ekonomiczną kosiarkę spalinową.
– Nasz samochód jest ekonomiczny i pozwoli Ci na ekonomiczną jazdę
Rozumiesz, o co chodzi?
Myślę, że rozumiesz o co mi chodzi. Sprzedając samochód nie będziesz opowiadał to ile nie ma elektroniki i jak jeździ. Będziesz mówił klientowi, że na przykład będzie podziwiany przez swoich kolegów. Musisz pokazać klientowi lepszy sposób życia. Musisz wejść w skórę klienta i zobaczyć czego tak naprawdę potrzebuje kupując Twój produkt. Na ty trzeba się skupić. Musisz zobaczyć co go interesuje i jakie ma hobby. Musisz w kliencie rozbudzić chęć posiadania Twojego produktu.
Musisz dobrze poznać produkt, zanim zaczniesz go promować, a co dopiero sprzedawać. Bez tego nie masz szans, a jak będziesz się upierał przy samych cechach to będzie jeszcze gorzej, bo to wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Sprzedaż tego wymaga po prostu. Nie możesz skupiać się na cechach, bo to po prostu głupie!~
Postaraj się poznać dobrze produkt i nie poddawać się przy pierwszych pomyłkach czy porażkach. Sprzedaż jest ciężko, zwłaszcza na początku, ale naprawdę warto jest się tego nauczyć. Promocja i marketing też nie jest łatwe, gdy nie wiesz, gdzie idziesz. Postaraj się uczyć tych rzeczy po trochę i mieć jakąkolwiek przewagę nad innymi w swojej branży.
Nauka marketingu też jest ważna, aby promować produkt i dawać z siebie wszystko aż do skutku i do rezultatów. Masz prawo do sukcesu, gdy będziesz ciężko i mądrze pracować.
Jak widzisz, musisz pokazać korzyści swojego produktu lub usługi. Gdy to Twoje produkty to jest łatwiej, bo znasz je. Gorzej z afiliacją czy produktami innych. Musisz je dobrze poznać. Tyle… i aż tyle, bo poznanie produktu nie zawsze jest łatwe i przyjemne! Podkreśl korzyści tego, co sprzedajesz. To nie zawsze jest oczywiste co i jak zrobić, więc zacznij się rozwijać! Szukać problemów niszy. Dawać rozwiązania i każdego dnia do przodu! Zacznij rozwijać się w niszy!
Jak Ty podkreślasz korzyści? Podkreśl korzyści najważniejsze w produkcie!
Chwycić za emocję!
A Ty jakie korzyści dajesz swoim klientom?