Podkreśl korzyści, bo bez tego będzie ciężko!

Podkreśl korzyści, a nie pokazuj cech produktu. Wielu ludzi po prostu to myli i to jest błąd.

Co to jest korzyść? Co można zmienić w życiu swoich klientów? Masz tyle do pracy, aby Twoja sprzedaż była skuteczna! Jak chcesz współpracować ze swoimi klientami? Jakie korzyści zyskają po zakupie? Jakie zyskasz wyniki, dzięki temu, że pokazujesz korzyści klienta?

Podkreśl korzyści w swojej ofercie!

Jakie korzyści Ty podkreślasz, co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Co takiego chcesz osiągnąć, mając dobrze skonstruowaną ofertę? Cechą jest na przykład:

– Nasz stół jest zbudowany z dębu itp.

– Kwiaty pochodzą z Holandii.

– Nasz system jest budowany latami.

A czym są korzyści? Są to rzeczy, które mają znaczenie dla Twojego klienta.

– Otrzymasz zwrot pieniędzy za zakup więcej niż cztery rzeczy w naszym sklepie, dzięki temu zdobędziesz więcej doświadczenia i osiągniesz większe cele!

– Oszczędzisz pieniądze i paliwo kupując naszą ekonomiczną kosiarkę spalinową. Zyskasz dzięki temu oszczędności na paliwie. Oszczędzone pieniądze dasz swoim dzieciom!

– Nasz samochód jest ekonomiczny i pozwoli Ci na ekonomiczną jazdę, dzięki której będziesz mieć więcej oszczędności.

Rozumiesz, o co chodzi?

Myślę, że rozumiesz, o co mi chodzi. Sprzedając samochód, nie będziesz opowiadał, to ile nie ma elektroniki i jak jeździ. Będziesz mówił klientowi, że na przykład będzie podziwiany przez swoich kolegów. Musisz pokazać klientowi lepszy sposób życia. Musisz wejść w skórę klienta i zobaczyć czego tak naprawdę potrzebuje, kupując Twój produkt. Na tym trzeba się skupić. Musisz zobaczyć, co go interesuje i jakie ma hobby. Musisz w kliencie rozbudzić chęć posiadania Twojego produktu.

Musisz dobrze poznać produkt, zanim zaczniesz go promować, a co dopiero sprzedawać. Bez tego nie masz szans, a jak będziesz się upierał przy samych cechach, to będzie jeszcze gorzej, bo to wszystko wymaga czasu i cierpliwości. Sprzedaż tego wymaga po prostu. Nie możesz skupiać się na cechach, bo to po prostu głupie!

Postaraj się poznać dobrze produkt i nie poddawać się przy pierwszych pomyłkach czy porażkach. Sprzedaż jest ciężko, zwłaszcza na początku, ale naprawdę warto, jest się tego nauczyć. Promocja i marketing też nie jest łatwe, gdy nie wiesz, gdzie idziesz. Postaraj się uczyć tych rzeczy po trochę i mieć jakąkolwiek przewagę nad innymi w swojej branży.

Nauka marketingu też jest ważna, aby promować produkt i dawać z siebie wszystko aż do skutku i do rezultatów. Masz prawo do sukcesu, gdy będziesz ciężko i mądrze pracować.

Jak widzisz, musisz pokazać korzyści swojego produktu lub usługi. Gdy to Twoje produkty to jest łatwiej, bo znasz je. Gorzej z afiliacją czy produktami innych. Musisz je dobrze poznać. Tyle… i aż tyle, bo poznanie produktu nie zawsze jest łatwe i przyjemne! Podkreśl korzyści tego, co sprzedajesz. To nie zawsze jest oczywiste co i jak zrobić, więc zacznij się rozwijać! Szukać problemów niszy. Dawać rozwiązania i każdego dnia do przodu! Zacznij rozwijać się w niszy!

Na pewno czeka Cię wiele pracy nad ofertą i nad produktem, ale się nie poddawaj! Pracuj nad perswazją i nad tym, aby Twoja oferta miała dużą konwersję. Pokaż, co zyska klient, dzięki Twoim rozwiązaniom! Pokaż opinie na temat Twoich rozwiązań i zrób wszystko, by wejść w emocje klienta. Pokaż niezawodność rozwiązań i zrób wszystko, by osiągnąć swoje cele sprzedażowe!

Jak Ty podkreślasz korzyści? Podkreśl korzyści najważniejsze w produkcie!

Chwycić za emocję!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

A Ty jakie korzyści dajesz swoim klientom?

Scroll to top