Oferta nie do odrzucenia, czyli co robić, aby sprzedaż była dobra?

Jak powinna wyglądać oferta nie do odrzucenia? Na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu oferty?

Pisz do specyficznej grupy.

Nie możesz pisać do wszystkich, bo oferta ma być dla danej grupy docelowej. Dla nikogo więcej! A wiele osób popełnia ten błąd. Musisz ustalić do kogo kierujesz ofertę i dlaczego mają od Ciebie kupić. To podstawa, potem jest już tylko trudniej. Możesz mi nie wierzyć, ale tak jest! Każda oferta ma być unikalna i zachęcać do zakupu daną osobę. Tyle i aż tyle… bo to ma być coś naprawdę dobrego i nie możesz napisać byle czego i oczekiwać na efekty. Postaraj się każdego dnia pisać pomału swoją pierwszą ofertę. Co byś chciał sprzedać? Dlaczego to? Za ile? Po co? Co chcesz sprzedać? Ile masz towaru? Co jest ważne przy zakupie Twojego produktu? Jak wyedukujesz klienta, aby kupił od Ciebie nawet, gdy masz drożej? Musisz do siebie przekonać klienta… a to wymaga dużej pracy nad sobą i swoim ebiznesem. Jakie Ty treści dostarczysz? Co zrobisz, aby znaleźć tę idealną grupę odbiorców? W jakie nisze chcesz wejść, aby działać naprawdę dobrze swoim copywritingiem?

CEL.

Oferta nie do odrzucenia ma mieć cel i dawać wartość innym. Tyle… bo więcej nie trzeba według mnie. Musisz poznać cel oferty i dać klientom maksimum wartości po przeczytaniu oferty i po zakupie produktu. Musisz naprawdę bardzo dobrze się postarać i dawać z siebie wszystko przy pisaniu oferty. To wymaga czasu i będziesz robił wiele poprawek, ale z czasem się wyrobisz i na przykład Twoja oferta na Allegro będzie najlepsza na rynku, a Ty będziesz zadowolony! Ale jak mówię, to wymaga czasu i nauki, gdy nikomu tego nie zlecisz! Postaraj się mieć z każdą ofertą jakiś cel pod sobą. Wiedzieć, po co coś piszesz! Wiedzieć, po co działasz ze swoją ofertą i co chcesz dzięki niej zyskać? To nie są łatwe pytania, bo oferta nie do odrzucenia wymaga dużo pracy nad nią i trzeba wiele sił i motywacji, aby ją naprawdę dobrze wymaksować, aby dawała Ci jak największą sprzedaż.

Testuj.

Co się da, to testuj! Nic innego nie przyniesie Ci tyle efektów, co testowanie swojej oferty i strategii sprzedaży. To znowu wymaga czasu, ale musisz dobrze to zrobić, a nie byle jak! Byle jak to szkoda prowadzić biznes! Testuj co się da! Ale jak to zrobić to już Twoja sprawa, bo Ty znasz najlepiej swoją ofertę! Postaraj się, aby konwersja była jak najlepsza! Sprawdza to, co działa u Ciebie? Analizuj oferty konkurencji. Sprawdzaj, co możesz dodać do swojej oferty, aby była jeszcze lepsza? To nie są działania na raz! Trzeba wiele pracy, aby rozwinąć siebie i swoje możliwości. Na pewno nie będzie to łatwe i trzeba do tego wiele pracy, aby testowanie jest naprawdę bardzo ważne.

Pisz prosto.

Nie ma sensu pisać trudnym językiem, bo nikt tego nie zrozumie. Większość i tak jest początkująca, więc pisz prosto. Wtedy każdy zrozumie ofertę i będzie wiedział, czy coś kupić, czy nie. A jak postarasz się z ofertą, to sprzedaż nie będzie problemem! Język Twojej oferty jest bardzo ważny i wymaga wielu działań, aby oferta była naprawdę dobra. Wszystko jest do zrobienia, ale trzeba wielu działań, aby ogarnąć swoją internetową działalność.

Jak według Ciebie wygląda oferta nie do odrzucenia? Napisz w komentarzu!

1 Comment

  1. Marketer Internetowy13 stycznia 2018

    Co sprzedajesz?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top