Oferta nie do odrzucenia, czyli co robić, aby sprzedaż była dobra?

Jak powinna wyglądać oferta nie do odrzucenia? Na co warto zwrócić uwagę przy tworzeniu oferty?

Budowanie skutecznej oferty nie jest łatwe! Co warto wiedzieć na początku swojego działania? Czy zaczniesz tworzyć coś ciekawego dla Twoich klientów? Wiesz, czego oni potrzebują?

Jaka jest oferta nie do odrzucenia?

Co takiego masz dla swoich klientów?

Pisz do specyficznej grupy.

Nie możesz pisać do wszystkich, bo oferta ma być dla danej grupy docelowej. Dla nikogo więcej! A wiele osób popełnia ten błąd. Musisz ustalić, do kogo kierujesz ofertę i dlaczego mają od Ciebie kupić. To podstawa, potem jest już tylko trudniej. Możesz mi nie wierzyć, ale tak jest! Każda oferta ma być unikalna i zachęcać do zakupu daną osobę. Tyle i aż tyle… bo to ma być coś naprawdę dobrego i nie możesz napisać byle czego i oczekiwać na efekty. Postaraj się każdego dnia pisać pomału swoją pierwszą ofertę. Co byś chciał sprzedać? Dlaczego to? Za ile? Po co? Co chcesz sprzedać? Ile masz towaru? Co jest ważne przy zakupie Twojego produktu? Jak wyedukujesz klienta, aby kupił od Ciebie, nawet gdy masz drożej? Musisz do siebie przekonać klienta… a to wymaga dużej pracy nad sobą i swoim e-biznesem. Jakie Ty treści dostarczysz? Co zrobisz, aby znaleźć tę idealną grupę odbiorców? W jakie nisze chcesz wejść, aby działać naprawdę dobrze swoim copywritingiem?

CEL.

Oferta nie do odrzucenia ma mieć cel i dawać wartość innym. Tyle… bo więcej nie trzeba według mnie. Musisz poznać cel oferty i dać klientom maksimum wartości po przeczytaniu oferty i po zakupie produktu. Musisz naprawdę bardzo dobrze się postarać i dawać z siebie wszystko przy pisaniu oferty. To wymaga czasu i będziesz robił wiele poprawek, ale z czasem się wyrobisz i na przykład Twoja oferta na Allegro będzie najlepsza na rynku, a Ty będziesz zadowolony! Ale jak mówię, to wymaga czasu i nauki, gdy nikomu tego nie zlecisz! Postaraj się mieć z każdą ofertą jakiś cel pod sobą. Wiedzieć, po co coś piszesz! Wiedzieć, po co działasz ze swoją ofertą i co chcesz dzięki niej zyskać? To nie są łatwe pytania, bo oferta nie do odrzucenia wymaga dużo pracy nad nią i trzeba wiele sił i motywacji, aby ją naprawdę dobrze wymaksować, aby dawała Ci jak największą sprzedaż.

Testuj.

Co się da, to testuj! Nic innego nie przyniesie Ci tyle efektów, co testowanie swojej oferty i strategii sprzedaży. To znowu wymaga czasu, ale musisz dobrze to zrobić, a nie byle jak! Byle jak to szkoda prowadzić biznes! Testuj, co się da! Ale jak to zrobić to już Twoja sprawa, bo Ty znasz najlepiej swoją ofertę! Postaraj się, aby konwersja była jak najlepsza! Sprawdza to, co działa u Ciebie? Analizuj oferty konkurencji. Sprawdzaj, co możesz dodać do swojej oferty, aby była jeszcze lepsza? To nie są działania na raz! Trzeba wiele pracy, aby rozwinąć siebie i swoje możliwości.

Pisz prosto.

Nie ma sensu pisać trudnym językiem, bo nikt tego nie zrozumie. Większość i tak jest początkująca, więc pisz prosto. Wtedy każdy zrozumie ofertę i będzie wiedział, czy coś kupić, czy nie. A jak postarasz się z ofertą, to sprzedaż nie będzie problemem! Język Twojej oferty jest bardzo ważny i wymaga wielu działań, aby oferta była naprawdę dobra. Wszystko jest do zrobienia, ale trzeba wielu działań, aby ogarnąć swoją internetową działalność.

Jak według Ciebie wygląda oferta nie do odrzucenia? Napisz w komentarzu!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co sprzedajesz?

Scroll to top