Odpowiednia komunikacja, czyli jaka? O czym nie zapominać?

Czym jest dla Ciebie dobra i odpowiednia  komunikacja? Co warto wiedzieć o relacji ludźmi z niszy?

Bądź blisko.

Musisz tak często się komunikować, aby mieć efekty. Bo odpowiednia komunikacja to klucz każdej sprzedaży czy marketingu. Ale nie jest to proste. Bo trzeba to robić bardzo często i pokazywać innym, że Ci na nich zależy i że masz dobre rozwiązania. A żeby dotrzeć do ludzi to trzeba być naprawdę dobrym w komunikacji. Relacja to ważna rzecz i nie można o tym zapominać. Ale jak to robić skutecznie, aby być blisko? Po prostu musisz wybrać takie metody, które dla Ciebie są dobre i przy których czujesz się dobrze. Czy te email marketing czy kontakty telefoniczne czy spotkania na żywo…

To wszystko zależy od Ciebie i Twoich możliwości. Nie będzie tak, że wszystko przyjdzie Ci szybko i będziesz mieć efekty w działaniu. Każdy jest inny i trzeba próbować różnych sposobów na komunikację z ludźmi.

Używaj to, co działa.

Jakie metody komunikacji są dla Ciebie skuteczne? Co daje Ci największe zyski? Co chcesz zrobić, aby komunikować się jak najlepiej? Co możesz przekazać klientom, aby zaufali akurat Tobie? Próbuj wszystkiego. Co dla Ciebie jest ważne? Co ważne dla klientów? Jakie są różnice? I te różnice są ważne, aby zobaczyć co Ty robisz i co jest skuteczne dla klienta. Nie ma tak, że ciągle będziesz się dobrze komunikował, bo z czasem coś już nie będzie działało, a Ty będziesz musiał zmienić strategię! Trzeba ciągle weryfikować to, co działa, a co warto poprawić. Dlatego dobra i odpowiednia komunikacja to ciągła analiza swoich działań!

Bądź tam, gdzie ludzie z niszy.

Gdzie możesz się z nimi komunikować? Jakie masz możliwości komunikacji? Czy robisz wszystko, aby osiągnąć swój cel? Gdzie są Twoi potencjalni klienci? Jak możesz ich szukać? Jak możesz ich do siebie przyciągnąć? W czym Ty czujesz się swobodnie? Jakie techniki komunikacji są dobre dla Twojej branży? Bądź tam, gdzie ludzie w Twojej niszy! A jak tam dotrzesz, to już zależy do Ciebie i Twoich możliwości!

Buduj zaufanie. Niech szanują Ciebie i Twoją markę.

Warto to robić od samego początku! Nie poddawać się, gdy coś nie wychodzi. Gdy nie ma efektów. Ale budować to zaufanie powoli i dawać z siebie wszystko. Pokazać, że masz najlepsze rozwiązania. I to jest budowa zaufania. Pokazanie, że ma się najlepsze i najbardziej skuteczne produkty i usługi.

Różne metody komunikacji są ważne.

Bo trzeba planować wiele rzeczy! Próbować różnych technik komunikacji! A to nie jest proste, bo trzeba to zrobić z sensem. A nie wybierać kilka technik i ciągle ich używać w każdej sytuacji. Trzeba próbować różnych metod! Pokazać, że masz wiele asów w rękawie. Tyle! Ale zaplanuj to dobrze! Pokaż, że masz wiele do przekazania.

Czym dla Ciebie jest odpowiednia komunikacja? Co chcesz zrobić, aby dobrze budować relację z klientami?  

Posted in Sprzedaż.