Odpowiadaj na pytania i wątpliwości, jakie mają Twoi potencjalni klienci!
Nie jest tak, że sobie wymyślisz jakieś problemy. Zastanów się nad tym, co możesz zrobić, aby jak najbardziej pomóc swojej grupie odbiorców? Co możesz przekazać swoim klientom i jak możesz odpowiedzieć na ich wątpliwości?
Co to znaczy: odpowiadaj na pytania i wątpliwości?
Czy warto dostarczać ludziom odpowiedzi na ich pytania? Czy warto spędzać nad tym czas?
Odpowiadaj na pytania i wątpliwości swoich klientów!
To jest najtrudniejsze w tych czasach, aby pokazać, że masz coś do przekazania niszy! Musisz się czymś wykazać w niszy, ale to nie jest takie łatwe! Zastanów się, co dla Ciebie jest ważne? Jaki Ty miałeś wyzwania na swojej drodze? Jak je rozwiązałeś? To jest wyzwanie, aby nauczyć się przekazać swoją wiedzę i doświadczenie. Wiele z nas tego nie potrafi i się wywyższa i nie widzi początkujących w swoich oczach. Każdy kiedyś zaczynał. Ty też, więc pamiętaj, jakie miałeś problemy. Jak je rozwiązałeś? Co możesz zmienić w niszy, dzięki pracy z ludźmi? Jak możesz odpowiadać na pytania swoich klientów? Co sprawi, że zaufają Twojej marce, a nie konkurencji? To jest bardzo trudne w tych czasach, gdzie każdy uważa się za najlepszego. Pokaż to, a nie chwal się tym! Pokaż swoimi działaniami, że masz wyniki i możesz coś zmienić w życiu swoich klientów. Zastanów się dobrze nad tym, co takiego Ty możesz zaprezentować?
Jak z Twoją jakością? W czym możesz pomóc?
Jak bardzo pracujesz nad jakością swoich usług czy produktów? Ciężkie pytanie, co nie? Bo na początku ciężko jest znaleźć coś, co spowoduje, że trafisz z rozwiązaniem. Czasem potrzeba kilku prób, aby trafić z ofertą. Nic nie przyjdzie samo też na blogu. Samo się nie napisze, ani nie sprawdzi czy nisza jest warta uwagi. Zastanów się nad jakością swoich rozwiązań? Co możesz zmienić w życiu swoich klientów? Czy łatwo jest coś zmienić, gdy jest tyle konkurencji? Niestety nie… i trzeba działać każdego dnia, aby osiągnąć sukces w swojej dziedzinie. Analizuj, co sprawia, że Ty masz wyniki? Co sprawi, że mają wyniki Twoi podopieczni? To jest dobre pytanie, co nie? Wiele z nas nie pomyśli przed stworzeniem produktu, tylko go tworzy i potem ma problem ze sprzedażą. To jest ciężki kawałek chleba, a nie byle jakość! Zastanów się nad tym, co Ty możesz odmienić, dzięki pracy nad odpowiednim produktem! Odpowiednim! A nie wymyślonym! Zastanów się nad czym, czy działanie online jest dla Ciebie? Co możesz przeprojektować w sprzedaży swoich produktów, aby mieć wyniki?
Szukaj swojego stylu!
Warto mieć swoją osobowość, nie kopiować innych. Nie kombinować, tylko robić swoje i według swojego pomysłu. Warto być sobą! Warto pokazać siebie, swoją markę w marketingu. Zobacz, jak łatwo jest być sobą, a nie udawać kogoś! Wtedy działa się najlepiej i wiesz, że możesz się rozwijać, jak chcesz. Zobacz, jaki masz styl pisania? Co możesz zmienić, dzięki swojej pracy? Jak możesz pomóc swoim klientom? Jak pomóc czytelnikom bloga na początku? Co takiego sprawia, że ludzie będą do Ciebie lgnęli? Jak bardzo możesz pokazać siebie, aby mieć wyniki! Aby Twój marketing był prawdziwy i z sensem? Dobrze pomyśl nad tym, co dla Ciebie jest ważne? Co możesz zrobić, aby osiągnąć swoje cele? Jak otworzyć komuś oczy na daną sprawę? Co możesz zmienić, dzięki swojej ciężkiej pracy?
Co według Ciebie jest ważne?
To też dobre pytanie, co dla Ciebie jest ważne w działaniu online? Dlaczego online? Czy masz na to czas i pieniądze? Czy masz na to odwagę i motywację, aby nie poddawać się zbyt szybko, tylko robić swoje? Początki działania w sieci są bardzo trudne, ale nie możesz przestawać się rozwijać w danej branży. Zastanów się tylko, czy masz budżet na swój projekt i czy masz czas na działanie. Ile dziennie możesz poświęcić na działanie online? Co takiego masz do przedstawiania innym? Czy będzie Ci lekko działać, gdy jest tyle innych osób w Internecie? Na pewno nie, ale nie ma co się poddawać, tylko trzeba cisnąć. A jak to zrobisz i jak znajdziesz czas do działania, to już zależy do Ciebie. Zastanów się, czy robisz wszystko, aby osiągnąć sukces? Co jest dla Ciebie tak ważne, że podjąłeś się działania online?
Odpowiadaj na pytania i wątpliwości swoich klientów i twórz coś wspaniałego! Zrób wszystko, by mieć coś do przekazania swojej grupie odbiorców i nie poddawaj się w pracy!
Jak Ty zaczynasz? Jak odpowiadasz na potrzeby niszy?