Marketingowe wskazówki, które musisz znać i stosować!

Jakie marketingowe wskazówki warto mieć na uwadze w swojej strategii marketingowej?

Promocje okolicznościowe.

Warto robić takie promocje, gdy jest jakieś ważne wydarzenie. Ludzie czekają na promocję, że danego dnia będzie coś ciekawego. Nie musisz na tego robić co chwilę, żeby nie przesadzać, ale raz na jakiś czas zrobienie promocji nie będzie trudne. Zobacz jak reagują na to twoi klienci, jeśli nie ma sensu tego robić, to nie rób.Warto jednak przetestować to wszystko u siebie. Jak Ty wykorzystasz różne wydarzenia?

Usługi i produkty premium.

To zawsze warto wprowadzić, bo w każdej niszy są ludzie, którzy są w stanie zapłacić dużo za produkty tzw. ”premium”, czyli droższe pakiety produktów, które masz. Warto poznać swoich klientów i zobaczyć czy warto robić takie produkty dla zaawansowanych i mających pieniądze. Przetestuj to u siebie. Jakie produkty premium Ty stworzysz? Co zrobisz, aby mieć zaufanych klientów? To są dobre marketingowe wskazówki!

Dobra obsługa klienta.

Warto w nią zainwestować i mieć na uwadze opinię klientów. Dobra obsługa to dzisiaj podstawa, ale niewiele osób w to inwestuje, bo to jest już wydatek, bo trzeba stworzyć cały system i szkolić pracowników. Ale może warto spróbować? Żeby zobaczyć tylko czy sprzedaż dzięki temu jest lepsza? Zobacz to u siebie. Warto mieć w swoim sklepie dobrą obsługę i odpowiadać jak najszybciej się da. Ale to wymaga finansów, aby zdobyć pracownika i go wyszkolić. Ale może warto?

Lista adresowa.

Jeżeli masz biznes internetowy to warto ją zbierać. Są różne metody na to, ale zobacz czy taki sposób dotarcia do klienta jest dla Ciebie dobry. Email marketing jest ważny od wielu lat i warto zbierać maile swoich klientów. To też nie jest łatwe, ale może to napędzi Twój sklep do lepszych wyników finansowych?

Biznesplan.

Warto wiedzieć co chcesz osiągnąć w swoim biznesie i jakie masz plany. Warto sobie chociaż taki mały biznesplan stworzyć i trzymać się jego wytycznych. Zbuduj ciekawy biznesplan i nie poddawaj się za szybko. Warto wiedzieć, jaki chce się mieć sklep i do jakiej niszy chcesz wejść. Warto znać swój budżet i swoje możliwości. Do tego jest biznesplan i dzięki temu wiesz na czym stoisz.

Wizytówki.

Je też warto dawać klientom i zachęcać do ponownych zakupów. Chodź też na szkolenia i wydarzenia z Twojej niszy i rozdawaj je ludziom. Może są oni Twoimi przyszłymi klientami lub współpracownikami? Rozdawaj swoje wizytówki i pomagaj innym. Na pewno taka relacja zaprocentuje!

Dobry slogan.

Coś prostego jest najlepsze. Nie musi być to nie wiadomo co. Stwórz ciekawe zdanie opisujące Twój biznes i tyle. Ja mam z tym problem, więc często nad tym myślę…

Bądź tam, gdzie klienci i reklamuj się tam.

Musisz być tam, gdzie są Twoi klienci. To tyle i aż tyle. Znajdź miejsca, gdzie są i się tam na przykład reklamuj. Bądź wszędzie i buduj tam swoją markę. Musisz być w tych miejscach i promować się tam. To już wymaga dobrego poznania niszy! Zrób wszystko, aby osiągnąć dobre wyniki!

Inwestuj w team.

Warto budować swoją drużynę, która pomoże Ci w biznesie. Na początku to może być trudne, ale jak tylko będziesz mieć możliwość to się nie zastanawiaj. Tylko twórz swój zespół jak najszybciej.

Zbieraj opinię.

To chyba oczywiste. Pokazuj je innym klientom, którzy nie są zdecydowani. Warto zbierać rekomendacje i dawać z siebie wszystko, aby były one jak najlepsze.

Jakie Ty masz marketingowe wskazówki?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy13 marca 2017

    Co byś dodał do moich przykładów?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top