Każdy klient ma potrzeby. Twoim zadaniem jest je odkryć i pokazać rozwiązanie.
Więc czeka Cię wiele pracy, aby poznać swoich klientów. Co Ty możesz zrobić, aby osiągnąć sukces w sieci? Masz coś do przekazania swoim klientom? Co chcesz zmienić w życiu ludzi?
Jakie klient ma potrzeby?
Jakie według Ciebie klient ma potrzeby w Twojej niszy? Co jest dla niego ważne i jakich rozwiązań poszukuje. To nie jest tak łatwo sobie określić. Bo to wymaga trochę czasu spędzonego w poznaniu niszy. Na pewno nie ogarniesz tego szybko, jeśli nie masz doświadczenia w badaniu rynku. Ja dalej poznaję niszę emarketingu i ciągle się jej uczę. Ty na pewno też chcesz wejść w jakąś niszę i na pewno szukasz jej problemów i chcesz opracować skuteczne rozwiązania. I myślisz, że napiszesz 10 artykułów na blogu i ludzie będą wchodzić tysiącami i będziesz mieć dużo statystyk i danych do tego, aby odkryć potrzeby danej niszy? U mnie tak nie było i jeszcze nie jest. Wszystko przyjdzie z czasem, ale muszę jeszcze dużo popracować nad sobą i swoim blogiem, mediami społecznościowymi i tak dalej. Jak widzisz u mnie, to długo trwa…
Ciekawe jak długo to zajmie Tobie. Nie wiem, jak jest w innych niszach, ale u mnie poznanie potrzeb ludzi trwa długo. Mam jeszcze wiele do zrobienia, więc codziennie nad tym pracuję. Jak Ty chcesz się wybić i pokazać niszy, że masz dobre rozwiązania? Wiesz, że klient ma potrzeby i trzeba je poznać i wypełnić? Nie będzie to na początku łatwe, ale z czasem ogarniesz swoją grupę docelową i będziesz wiedział, co zrobić, aby stworzyć dobrą usługę lub produkt. Ile Ci zajmie poznawanie potrzeb, to już zależy do Ciebie. Możesz zrobić naprawdę wiele, ale trzeba się postarać i ciągle poszerzać swoją wiedzę związaną z Twoim blogiem czy profilami społecznościowymi. Każdy dzień da Ci nowe możliwości. Da Ci nowe dane i będziesz coraz skuteczniej dochodził do tego, co klient chce i jakie klient ma potrzeby.
Dawaj z siebie dużo i nie poddawaj się na początku. Bo ciężko jest od podstaw i samemu odkryć to, co chcą ludzie w danej niszy. Będzie ciężko, ale nie możesz się poddać. Same dane i statystyki nie przyjdą do Ciebie, to nie będziesz po paru dniach wiedział: MAM TO! Bo to wymaga czasu, aby bez dużych pieniędzy poznał niszę. Wiedza przyjdzie z czasem. Wszystko poznasz w swoim odpowiednim momencie. Pokaż najpierw pozytywną stronę i pomagaj ludziom w ich problemach. Potem poznasz, jakie klient ma potrzeby i będziesz mógł sprzedać skuteczne i wartościowe produkty. Ale najpierw poznaj ludzi i ich potrzeby…
Działaj! I nie ma, że się nie chce! Rozwijaj się każdego dnia, aby być coraz lepszym specjalistą!
Jak Ty poznajesz ludzi w niszy?