Kampanie email, czyli czy warto dzisiaj budować listę adresową?

Jak tworzyć dobre kampanie email? Co zmienić w swoim życiu, aby osiągnąć cele? 

Bycie dobrym email marketerem nie jest łatwe i trzeba wielu działań, aby osiągnąć cel. na pewno bardzo trudno jest zbierać maile na początku (wiem po sobie). Ale nie można o tym zapominać. Trzeba robić wszystko, aby osiągnąć swoje cele. 

Jak wyglądają skuteczne kampanie email? 

Zacznij zbierać maile. 

To podstawa, czyli musisz mieć odpowiedni stronę, gdzie zbierasz emaile. To może być widget z boku bloga. Może to być osobna strona, gdzie szybko zachęcasz do zapisu na listę. Możesz robić wiele rzeczy, aby rozpocząć dobrą kampanie email. Warto dodawać banery czy linki ze swoich stron, aby zapisywać ludzi na swoją listę adresową. To nie jest takie łatwe, bo trzeba mieć wiele ruchu, aby przekonwertować czytelnika na przykład bloga, na czytelnika Twoich maili, które wysyłasz. Więc trzeba się postarać, aby osiągnąć swoje cele marketingowe. Początki zbierania maili są mega ciężkie i trzeba bardzo się starać, aby ludzie się zapisywali na blogu. Na pewno reklama może pomóc, ale nie każdy ma taki budżet, aby zbierać tak emaile. Więc musisz liczyć na swój ruch i tak zbierać swoje kontakty. Jaki Ty masz pomysł, aby zbierać kontakty na swoją listę? Jakie masz strategię na to, aby zachęcić ludzi do zapisu? Podziel się pomysłami w komentarzu! 

Stwórz dobry i wartościowy content. 

Bez tego nie ma dobrego email marketingu. Musisz dawać dobre treści swoim czytelnikom. Dawać z siebie dużo, aby zachęcić do pozostania na liście. Na pewno nie będzie Ci łatwo, ale nie ma co się poddawać. Wiem, jak ciężko jest pisać ciekawe maile. Ile trzeba sił, aby osiągnąć wysoki poziom swoich treści. Nie ma tak lekko, jak wiele osób mówi. Nie ma tak, że ludzie nie będą się wypisywać. Bo nie musisz podobać się każdemu. Jaki Ty masz pomysł na swoją listę adresową? Co chcesz zmienić w swoim życiu, aby mieć wyniki w swoich kampaniach? Co chcesz przekazać swojej liście? Co chcesz zmienić w życiu Twoich czytelników? Jakie chcesz dostarczyć im rozwiązania? Jak pomożesz im przejść z punktu A do B? Co zmienisz, dzięki swojej codziennej pracy? Bo praca nad listą, to codzienna walka. O nowe treści i o to, aby dawać coraz lepsze treści. 

Sprawdzaj rezultaty! Rób to, co działa. 

Co działa na Twojej liście? Jakie inne listy obserwujesz, aby się inspirować? Co chcesz osiągnąć poprzez swoją listę? Co działa u Ciebie? Co chcesz jeszcze wypróbować? Co chcesz zmienić w swoim życiu, dzięki rozwoju swojej listy? Bo Ty też dużo się nauczysz, poprzez to, że uczysz innych. Więc nie ma tak lekko, że zrobisz tylko kilka wpisów i będziesz na TOPie… tu trzeba wielu działań, a nie kombinowania, jak tu zrobić mało, a zyskać dużo. Zastanów się nad tym, co zrobić, aby osiągnąć swoje cele. Czy chcesz stworzyć dużą listę? Chcesz osiągnąć jakiś cel finansowy? Po co budujesz swoje kampanie email? Co napędza Cię codziennie do działania w swojej niszy? Jaki masz pomysł na siebie? Co działa w Twoim przypadku? Jakie będziesz prowadził testy, aby osiągnąć sukces w swojej dziedzinie? Działaj z tym, co daje Ci efekty. Nie wymyślaj koła na nowo. Masz wiele możliwości na rozwój, ale trzeba działać z sensem i nie powielać błędów innych. Jakie Ty masz pomysł na swój email marketing? 

Scroll to top