Jakie treści lubisz tworzyć? Jak Twoja wiedza może pomóc innym?

Jakie treści lubisz tworzyć? Czy tworzenie coś dla swojej niszy jest dla Ciebie przyjemne? 

Jak uwielbiam tworzyć, chociaż nieraz ciężko jest z systematycznością, ale nie ma co się poddawać. Trzeba działać z tym, co się ma! Więc zabierz się do pracy i przestań kombinować!

Jakie treści lubisz tworzyć w sieci? 

Możesz mieć różne rodzaje treści. Możesz pisać czy nagrywać. Możesz tworzyć ebooki, kursy, szkolenia i kanał na YouTube oraz podcast. Możesz mieć newsletter i tworzyć coś poprzez email marketing. Więc możliwości masz dużo! Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne w tworzeniu danego rodzaju treści. Masz coś do przekazania swojej niszy? Masz misję przekazania swojej wiedzy i doświadczenia? Ja taką mam, ale to bardzo trudna droga nie tylko z chorobą, którą mam. Każdy się rozwija w inny sposób i ma mniej lub więcej czasu danego dnia. Wszystko zależy od Twoich możliwości. Więc zobacz co chcesz osiągnąć i ile masz czasu i zacznij działać! Nic innego nie da Cie efektów niż dobry plan działania i oczywiście działanie. Zastanów się nad tym, jakie treści lubisz tworzyć? W czym czujesz się dobrze na początku? Blog jest fajny na początek, bo nie wymaga dużej inwestycji, więc wiele osób to wybiera. Nagrywanie to już kwestia mikrofonu i kamery. Więc wybierz to, co dla Ciebie jest w danej chwili ważne. Czy chcesz tworzyć coś dobrego dla swojej niszy? Wiesz, do czego dążysz? 

To super! Teraz druga rzecz. Czy masz wiedzę i doświadczenie, którą możesz się podzielić? Wiele z nas nie ma odpowiedniej wiedzy. Wiele z nas nie wie, w jakiej niszy działać. Ja mam tak, że mama za dużo pomysłów i nie wiem, z czym zacząć działać. Jak jest u Ciebie? Jaką wiedzą możesz się podzielić? Co możesz zmienić w życiu swojej branży, dzięki pracy, jaką Ty w nią wkładasz? Chcesz być dobrym ekspertem? Wiesz, do czego dążysz? To zacznij teraz tworzyć! I teraz powiesz: co? No waśnie. To już decyzja i badanie niszy oraz tego, czego ludzie potrzebują w danym temacie. Nikt nie powie Ci, co dla Ciebie jest ważne i co ważne dla Twojej grupy odbiorców. Więc pracę nad niszą, już musisz zrobić sam. Nie ma tak, że każda nisza jest podobna. Każda jest inna i Ty masz inne podejście do problemów w danym zagadnieniu. Dlatego warto się rozwijać i pokazać sobie, że masz odpowiednią wiedzę, której potrzebują inni. 

A teraz zastanów się nad tym, czy to mają być usługi czy produkty? W czym byś się czuł spokojniej? Wolisz pracować jeden na jeden czy z wieloma osobami na raz? Usługi to raczej pracy jeden na jednego, a kursy czy szkolenia to już więcej osób. Musisz więc dopasować swoje treści do tego, co chcesz sprzedawać. Musisz dopasować swój czas do tego, jaką ofertę masz. Jak dopasujesz treści i wiesz, komu sprzedajesz, to już zacznie się zabawa, czyli odpowiednie content marketing. I tu już nie ma co się rozpisywać. Musisz zacząć myśleć nad tym, co ważne dla Twoich potencjalnych klientów. Zobacz na problemy swoich odbiorców i bądź pomocny dla każdego. I tyle! Nie poddawaj się w tworzeniu, bo to ciężka praca i mega kreatywna. Możesz się w tym naprawdę wykazać! 

1 Comment

  1. Masz pomysł na swoje treści?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top