Jaka jest Twoja przewaga konkurencyjna? Zastanów się nad tym!
Co możesz zyskać, dzięki pracy w Internecie? Czy masz coś innego i innowacyjnego w swojej ofercie? Musisz sobie zadać to pytanie, aby osiągnąć sukces w swoje niszy. Zastanawiałeś się, co możesz zmienić w swoich obecnych działaniach, aby działać lepiej?
Jaka jest Twoja przewaga konkurencyjna?
Co masz ciekawego dla swojej branży? Czym możesz się wyróżnić? To naprawdę ciężkie pytanie na początek działania w sieci, co nie? Jaki sukces chcesz osiągnąć sukces w Internecie? Czym jest Twoja przewaga konkurencyjna? Czy Ty się czymś wyróżnić w sieci? Dlaczego ludzie z niszy mają Cię wybrać, a nie konkurencję? Dobre pytanie, co nie? Zastanów się nad swoją działalnością online… jak możesz podnieść jakość swoich produktów, aby się wyróżnić? Co możesz zmienić? Warto mieć dobry i konkurencyjny produkt, który się jakoś wyróżnia online. Czy możesz mieć jakąś ciekawą usługę, która wiele zmieni w życiu Twoich klientów? Mając produkty internetowe, to wiele możesz zmienić w życiu swoich klientów i są one dostępne całą dobę. Nawet, jak śpisz, możesz coś sprzedawać w Internecie i pomagać ludziom w ich problemach. Brzmi super, co nie? Ale wymaga dużo pracy i wytrwałości! Jesteś gotowy na wiele pracy nad swoją ofertą i nad tym, aby była ona skuteczna?
Zastanów się nad tym, czy cena może coś zmienić w postrzeganiu Twojej marki? Chcesz być tani i sprzedawać wile produktów? Czy wolisz sprzedać ich mniej, ale za większe pieniądze? Warto się nad tym zastanowić! Możesz mieć go i to! Wybierz coś dla siebie, co określa Twoją markę i to czy jesteś dostępny dla wszystkich. To też kolejny wyróżnik. Czy jesteś dla wszystkich, czy tylko dla skromnej grupy osób? Jak szeroka jest Twoja nisza? Komu i co chcesz sprzedawać w sieci? Jak chcesz się wykazać w danym temacie? Czy masz swoje unikalną propozycję sprzedaży, USP? Co masz do zmiany w danej niszy, aby ludzie lgnęli do Ciebie, a nie konkurencji? Może masz lepszą obsługę klienta i stawiasz na dobry kontakt z klientami? To też jest coś, co może Cię wyróżnić! Zastanów się, czy wolisz t robić sam, czy komuś zlecać kontakt z klientami. Wszystko zależy od Twojego budżetu! Może lepiej działać w niszy i tworzyć nowe produkty, czy lepiej jest cały dzień pisać z klientami i martwić się szybką odpowiedzią? Na starcie tych wiadomości może być mało, ale z czasem będzie ich coraz więcej. Zobacz, w jakiej sytuacji Ty jesteś i zdecyduje, jak będziesz obsługiwać klienta?
Co innego i innowacyjnego możesz wdrożyć? Może masz coś unikalnego w sieci i chcesz się z tym podzielić? Może to sprawi, że osiągniesz sukces? Jak będziesz się rozwijać w swojej niszy? Czy masz coś naprawdę dobrego dla swoich klientów? Znasz swoją grupę, do kogo kierujesz ofertę? Ile wiesz o swoich klientach? Jak dobrze znasz ofertę konkurencji i czym możesz się wyróżnić? Co możesz zrobić lepiej czy inaczej od konkurencji? Zobacz, jakie masz swoje mocne strony i jak je możesz wykorzystać? Ciągle obserwuj swoich klientów i zobacz, co chętnie kupują i jakie mają problemy. Nisza może się zmieniać, więc Ty musisz się dostosować! Jutro możesz już tej przewagi nie mieć, bo konkurencja wyprzedzi. Więc trzeba ciągle działać online i szukać tego, co daje Ci pierwszeństwo!