Jak rozwiążesz problem klienta? Co powoduje, że będzie on chciał rozwiązań od Ciebie?
Budowanie solidnych rozwiązań to klucz w sieci. Mało kto robi to dobrze, bo wiele osób zgaduje i nie analizuje dobrze zapotrzebowań niszy. Po co zgadywać, jeśli można osiągnąć więcej, dzięki pomocy ludziom?
Jak rozwiążesz problem swojej niszy?
Rozwiąż problem. Często o tym mówię, ale co to tak naprawdę oznacza? Jak możesz ten problem rozwiązać? Możesz pomagać na blogu, na profilach społecznościowych, na YouTube, w podcaście, na wideo, audio czy tekstem. Nie będzie to łatwe, bo pomaganie ludziom nie jest proste. Wymaga to do Ciebie dużo wiedzy i dogłębnego poznania niszy i jej problemów.
Jak rozwiążesz problem klienta? Jak zrobisz to szybko i skutecznie? Nie jest to zawsze takie oczywiste, jakby się to na początku wydawało. A! Stwórz rozwiązanie — proste? Nie zawsze problem jest oczywisty, więc musisz dobrze poznać niszę. Zacznij od tego, z czym Ty się zmagałeś na początku swojego działania? Co było dla Ciebie problemem? Już masz jakąś podstawę do tego, aby stworzyć jaki tekst lub inny produkt, który rozwiązuje problem.
Jak rozwiążesz problem, który jest naprawdę skomplikowany? Musisz dogłębnie sprawdzić, co jest dla klienta ważne i jak możesz mu pomóc w tym problemie. Wtedy możesz stworzyć naprawdę duży produkt, który pomoże wielowymiarowo i da dużo możliwości i rozwiązań. Takich produktów nie ma dużo, bo to ogrom pracy, zanim w ogóle zaczniesz o tym produkcie lub usłudze myśleć. Bo to wymaga dużego przygotowania i poznania bardzo szczegółowo niszy i jej ogromnych potrzeb i problemów.
Zobacz, że dobry produkt nie jest łatwy do stworzenia. Wymaga to pracy nad sobą i poznania niszy (znowu o tym mówię, ale to bardzo ważne). Musisz dobrze wiedzieć, czego oczekujesz od samego siebie, jako twórcy produktu. Zobacz, jak bardzo musisz mieć poukładane w głowie, aby zrobić dobry kurs czy usługę. Musisz mieć ogrom wiedzy i doświadczenia, aby mieć podstawy do tego, aby rozwiązać problem ludzi. Bo gdyby to było łatwe, to każdy by rozwiązywał sam swój problem. To nie jest łatwe i ludzie z wielką misją potrafią zrobić coś wartościowego dla innych. Mają do tego ogrom wiedzy, doświadczenia i motywacji do działania.
Zacznij rozwijać swój biznes poprzez swoją wiedzę. Życzę Ci tego, abyś miał skuteczną i wartościową wiedzę i żebyś pomagał ludziom! Bo to jest super, że można innym pomóc.
Co Ty chciałbyś stworzyć, aby pomóc ludziom w niszy?