Działanie z influencerami, co warto wiedzieć na początku?

Działanie z influencerami może być trudne lub w miarę przyjemne. Na co warto zwrócić uwagę przy pracy z influencerami?

Jaki projekt ze znanymi osobami warto robić? Na co zwrócić uwagę?

Wymyśl odpowiedni projekt.

Ma być dopasowany do danej osoby. To bardzo ważne, aby dobrze współgrać z influencerem. Musisz znaleźć dobry temat, który przypasuje obu stronom. To wymaga trochę kreatywności, ale gdy zrobisz to dobrze to powinno być w miarę okej. Nie możesz jednak wybierać projektu z czapy. To ma być coś naprawdę ciekawego i interesującego. Trzeba się to jednak wykazać. Obie strony mają się wykazać i dawać z siebie wszystko. Byle jakie projekty możesz wyrzucić do kosza! To ma być petarda! Jakie Ty masz pomysły na działania z osobami wpływowymi?

Bądź profesjonalny.

I wymagaj tego od innych. Gdy nie ma zasad to wszystko gdzieś się gubi i nie ma miejsca na dobrą współpracę. Musisz wykazać się profesjonalistą z influencerem, bo działanie z influencerami nie musi być katorgą. Warto ustalić sobie cele współpracy i plan działania, aby wszystko działało. Obie strony mają coś zyskać, więc trzeba być dobrym negocjatorem, aby wycisnąć z współpracy jak najwięcej! Działanie z influencerami musi być na najwyższym poziomie!

Użyj potencjału osoby wpływowej.

Każda osoba ma inny potencjał i trzeba go wycisnąć z każdej wpływowej osoby. Musisz ją dobrze poznać i zrobić ciekawą kampanię marketingową. Nie zgaduj, ale porozmawiaj z ludźmi przed współpracą i działaniem w danej kampanii. Wszystko to wymaga czasu i dawania z samego siebie 100%! Osoba wpływowa ma Ci pomóc rozwinąć na przykład sprzedaż czy pomóc w budowie dobrej marki, więc trzeba dobrze poznać influencera przed wejściem w współpracę…

Dobry cel.

Wymyśl, co chcesz przekazać innym ludziom w danej kampanii z influencerem. Musisz dobrze poznać daną niszę i to jaką wartość chcesz dać innym. To jest bardzo ważne i nie można o tym zapominać. Co chcesz pokazać? Jaki problem poruszyć? Na ile chcesz pomóc innym? Naprawdę warto i nad tym się zastanowić i pomyśleć przy kampanii. To wymaga pracy, ale samo się nie zrobi. Cel i dobry kierunek działań jest najważniejszy!

Dopasowane treści.

To chyba oczywiste, że musisz je dopasować do influencera. Nie każesz blogerowi nagrywać wideo, gdy tego on nie robi. Trzeba dobrze się zastanowić co warto robić. Każda współpraca musi być zgodna z tym, w czym osoba wpływowa czuje się dobrze! Jak Ty ogarniesz to, z kim chciałbyś współpracować?

Zaufanie.

Ważne jest i to i nie można o tym zapominać. Musisz dobrze poznać obie strony, zarówno osobę wpływową jak i klienta docelowego. Bez zaufania nie ma dobrej kampanii, więc zastanów się z kim chcesz współpracować i dlaczego…

1 Comment

  1. Marketer Internetowy26 czerwca 2020

    Czy Ty masz pomysł na swoją kampanię z osobą znaną?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top