Dobry landing page… czyli co muszą wiedzieć początkujący, czyli jak ja?

Co w sobie ma dobry landing page? Na co warto zwrócić uwagę?

Pokaż swoją historię.

Napisz o swojej drodze do sukcesu. Pokaż, że masz dobre rozwiązanie. To ma być ciekawa historia. Ma pokazać całą drogę do Twojego sukcesu. A to już sztuka i trzeba naprawdę umieć zrobić to dobrze i zastanowić się nad tym co chcesz przekazać swoim klientom. Historia musi mieć dobre zakończenie, czyli rozwiązanie problemu. Masz pokazać, że Twój produkt Ci pomógł, że masz dobre rozwiązanie. masz przekazać swoją historią, że masz wiele rozwiązań i możesz pomóc, jeśli zainteresują się ofertą. Nie będzie to łatwe na początku, więc trzeba dobrze się zastanowić nad tym, jak przekażesz to rozwiązanie. Nie będzie to łatwe, ale dasz sobie radę. Jeśli masz rozwiązanie to napisanie do tego historii nie będzie ciężkie. Ważne jest, aby ta historia była ciekawa i wartościowa.

Pokaż korzyści.

To też jest ważne, aby ludzie wiedzieli co mogą zyskać. To ważne i nie można o tym zapominać. Korzyści to ważny element landing page. Nie można pisać tylko cech produktu. Musisz się skupić na pokazania jak najwięcej korzyści. Może być to jako lista. Jako ciekawy opis do każdej korzyści. Jest wiele możliwości na pokazanie korzyści. Ty musisz być tylko kreatywny i napisać dobrą ofertę. Zobacz, jak działa konkurencja i sprawdź jak oni działają. Możesz kupić nawet ich produkt i zobaczyć, co u nich w sprzedaży i ofercie dobrze działa. Sprawdź co Ty możesz u siebie wprowadzić. Nie kopiuj, ale inspiruj się dobrymi rozwiązaniami! Powodzenia. Im więcej landing page napiszesz, tym lepiej! Będziesz w tym coraz lepszy!

Pokaż obowiązek zakupu.

Pilność. Zakup na teraz! Pokaż, że to jest ważne. Że osoba ma kupić teraz, bo to poważny problem! To jest dopiero sztuka, aby pokazać pilny problem i to, że trzeba kupić rozwiązanie jak najszybciej. To też jest ważne i nie można o tym zapominać. Jak Ty pokażesz pilność zakupu? Co zrobisz, aby mieć coraz lepsze efekty? Co chcesz pokazać swoją ofertą, aby ludzie naprawdę chcieli kupować? Zastanów się dobrze nad tym co i jak sprzedajesz…

Zadawaj pytania.

Aby pobudzić umysł, warto pisać różne pytania i skierować klienta od zakupu. To już  jest bardzo trudne, aby sprawić to, by klient kupił i nie zastanawiał się długo. To jest dopiero wyzwanie. Ciężko jest kierować klienta d\na odpowiednie tory. Pytania mają w tym pomóc, aby zaczął myśleć o tym,że warto kupić dane rozwiązanie! To jest naprawdę ważne i trzeba się nad tym skupić. Im więcej pytań i nadawania kierunku, tym lepiej. Naprawdę staraj się dobrze wejść w umysł klienta po to, aby zachęcić go do zakupu.

Początek jest ważny, czyli nagłówek.

Nagłówek to coś najważniejszego w landing page. Ma zachęcić do czytania dalszego tekstu. Ma sprawić ,aby klient zainteresował się ofertą i czytał ją dalej. Zobacz, jak to robią gazety. One zachęcają nagłówkami do zakupu. Im lepszy nagłówek, tym lepiej. Jak Ty możesz zachęcić swoim nagłówkiem do oferty?

Dobre zakończenie to klucz.

Warto mieć dobre zakończenie, które podsumuje ofertę i da dobrą gwarancję. Wiele osób, w tym ja, często czyta tylko koniec, aby zobaczyć cenę i podsumowanie oferty i gwarancji. Ciekawe ile osób ma tak, jak ja. Trzeba będzie to kiedyś sprawdzić!

Jak Ty tworzysz dobry landing page?

Posted in Copywriting.