Do kogo kierujesz swoją ofertę? Czy łatwo jest dziś coś sprzedać w sieci?

Do kogo kierujesz swoją ofertę w swoje niszy? Cy sprawia, że masz wyniki w branży? 

Jak Ty chcesz osiągnąć swoje sprzedaż? Co chcesz zmienić w życiu swoich klientów? Czy łatwo jest działać w tych czasach, gdzie jest tyle konkurencji? Nie! Ale nie ma co się poddawać. Trzeba robić wszystko, by osiągnąć swoje cele sprzedażowe. 

Do kogo kierujesz swoją ofertę? Czy warto jest rozwijać siebie i swoją ofertę? 

Jak zbudujesz zaufanie? 

To ważne, aby od początku budować zaufanie. Co Ty zrobisz w tym przypadku? Możesz zacząć blogować i mieć profile społecznościowe. Potem kierować swoimi treściami do oferty. To bardzo dobrze buduje zaufanie. A jaki Ty masz pomysł na zaufanie? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Wiesz, do czego dążysz w swoim życiu? Wiesz, co zrobić, aby ludzie zaufali Twoim rozwiązaniom? To nie jest łatwa sprawa, gdzie jest tyle oszustw i scamów. Każdy chce zwrócić na siebie uwagę, ale większość rozwiązań, albo nie jest dla Ciebie, albo są zbyt proste lub zbyt zawiłe. Musisz podawać zrównoważone rozwiązania. takie, które może wdrożyć początkujący jak i zaawansowany. Więc spróbuj budować zaufanie u obu typów klientów. Czasem mała rzecz może pomóc osobie zaawansowanej, bo czegoś nie widzi, jak Ty. Wszystko jest do zrobienia, więc zacznij działać i rozwijać swoją ofertę, aby była dla osób o różnych stopniach zaawansowania. 

Nie ma zawsze takiego samego klienta. 

Są różni klienci. Można ich łączyć w grupy. Ale nie ma tak, że każdy jest taki sam. Twoje rozwiązania mają pomóc ludziom w wielu płaszczyznach. Jeden ma problem z działaniem, drugi z motywacją, a trzeci nie wie za co się zabrać na początku, więc jest wiele typów klientów. Więc nie ma lekko, że sobie napiszesz ebooka o jednej sprawie, a gdzieś zabraknie przykładów czy motywacji i już ktoś nie będzie zadowolony. Trzeba zabrać się za rozwiązania, które pomogą w różnych aspektach! A to jest już bardzo trudne i wymaga doświadczenia w danej branży. Trzeba szukać rozwiązań dla dużych jak i małych klientów. Ale pamiętaj, że rozwiązania trzeba dopasować do wielu typów osób, bo każdy ma inne problemy! Możesz dostarczać je poprzez produkty internetowe jak i usługi. Jednak produkt jest bardziej skalowalny. Możesz go stworzyć raz,a  dobrze i potem cieszyć się z efektów przez miesiące czy lata, gdy aktualizujesz produkt. Więc do kogo kierujesz swoją ofertę? Co sprawi, że oferta będzie przyjazna dla wielu grup ludzi? Czy będzie Ci ciężko działać? Na pewno, bo budowa rozwiązań dla ludzie nie jest łatwa i wymaga poświęcenia!

Pokaż szybkie rozwiązania na początek! Do kogo kierujesz swoją ofertę?

Aby zachęcić do kupna reszty rozwiązań za dobrą dla Ciebie cenę. Jaki Ty masz pomysł na takie produkt? Czy łatwo jest stworzyć coś dla odpowiedniej grupy ludzi? Nie! Więc trzeba się bardzo postarać, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe. Pokaż coś dobrego w ofercie. Coś, co sprawi, że rozwinie w danym temacie Twojego klienta. Daj coś ekstra dla klienta i pokaż mu, że rozwiązanie jest blisko, gdy kupi coś z Twoje oferty. Aby to zrobić, to musisz dobrze dopasować swój produkt do grupy odbiorców. Nie ma produktu dla wszystkich, bo każda grupa ma inne zainteresowania. Każdy ma inne problemy do rozwiązania. Można tworzyć produkt pod mniejszą liczbę osób, z podobnymi wyzwaniami i do nich kierować ofertę. Ale nie ma tak, że każdy czytelnik Twojego bloga ma ten sam problem. Są ludzie z różnymi problemami do rozwiązania, więc czeka Cię sporo pracy, aby poznać swoją branże dobrze i wiedzieć co i komu sprzedać. masz pomysł na takie produkty? Masz pomysł do kogo kierujesz swoją ofertę? Wiesz, co jest ważne dla Twoich klientów? Wiesz, co potrzebne jest dla danej grupy ludzi? Kierujesz rozwiązania tylko do początkujących? Wiesz, w jaki sposób chcesz zmienić swoje życie i życie innych ludzi, którym pomagasz? To jest ogrom pracy, więc zbyt szybko się nie poddawaj, gdy nie wiesz co i komu tworzyć. Wszystko przyjdzie z czasem, gdy będziesz się rozwijać w niszy. W końcu znajdziesz sposób na swoją ofertę i swoje unikalne produkty. Tylko trzeba działać i rozwijać swoje zainteresowania. 

Zabierz się za emocję klientów. 

Warto pokazać, że klient ma w czymś problem. Warto pokazać w ofercie, że masz dobre rozwiązanie. Trzeba tylko działać i nie poddawać się zbyt szybko. Bo praca nad swoją marką to dużo pracy i nie ma tak, że wpadniesz na pomysł po kilku dniach blogowania. Musisz zobaczyć, jakie kłopoty mają Twoi czytelnicy i pomału tworzyć dla nich produkty i usługi. Ale to nie przyjdzie samo. Musisz pracować nad swoją wiedzą i praktyką i sprawdzać, co ludzi interesuje. Sprawdzać, co możesz zmienić w życiu swoich klientów. Na pewno nie będzie to łatwe zadanie, ale nie ma co się tym przejmować. Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne w sprzedaży i w budowie treści na bloga czy oferty, którą przy tym tworzysz. Warto zabrać się za emocję klienta i sprawdzić, co w danej chwili go boli. Sprawdzić, jakie emocje ma w tej chwili, czyli gdy czyta Twoją ofertę. Jakie Ty miałeś emocje, gdy zaczynałeś i miałeś podobne bolączki? Czy było ci smutno i czułeś się bezradny? Co wtedy myślałeś i jak bardzo szukałeś rozwiązania? Co sprawiało, że kupowałeś dany produkt? Szukaj tych emocji w swojej ofercie i dodaje je do niej! Pokaż, że rozumiesz swoich klientów i wiesz, co jest dla nich ważne! I wtedy sprzedaż będzie rosła! 

1 Comment

  1. Jak Ty piszesz swoją ofertę?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top