Dlaczego od Ciebie? Co powoduje, że kupujemy od jednych, a od…

Dlaczego od Ciebie mają kupić produkt lub usługę? Dlaczego Ty, a nie ktoś inny?

Zastanawiałeś się kiedyś nad tym? Dlaczego Ty masz być wyborem?

Dlaczego od ciebie mają kupić?

Dlaczego do Ciebie i dlaczego Ty? Dlaczego jest tak, że coś kupujemy od danej osoby, a od innej nie. Sam się nad tym często zastanawiam. Co przyciąga ludzi do danego biznesu? Co powoduje, że często kupują bez zastanowienia? Na pewno jest coś, co powoduje, że ufamy danej marce. Zastanawiam się właśnie, dlaczego niektóre marki są tak dobre, że kupuję się od nich naprawdę dużo.

Teraz musisz się zastanowić, jak to zrobić przy swoich produktach? Co zrobić, aby tak kupowali od Ciebie? Aby się nie zastanawiali nad zakupem, tylko wiedzieli, że dasz im naprawdę dużą wartość w postaci produktu lub usługi? Tutaj naprawdę trzeba się zastanowić nad swoją sprzedażą. Co Ty możesz wdrożyć, aby mieć efekty w swojej niszy? Trzeba pomyśleć, co możesz zrobić, aby częściej kupowali od Twojej marki?

Daj sobie na to czas, bo to samo do Ciebie nie przyjdzie. Najpierw trzeba dobrze poznać niszę i swoich klientów i trochę sprzedać, aby wiedzieć, dlaczego od Ciebie kupują… Nie będzie to takie oczywiste na początku, ale z czasem na pewno się uda. Zastanów się nad tym, co jest dobre dla Twojej grupy odbiorców? Co możesz zmienić w życiu innych ludzi? Dlaczego do Ciebie? Zastanawiałeś się nad tym trochę dłużej?

Nie możesz też sprzedawać, zgadując, bo to najgorsze co możesz zrobić. Trzeba dobrze poznać swoich potencjalnych klientów. A to wymaga pracy nad marketingiem i sprzedażą w Twojej działalności. Więc wdrażaj nowe strategie i zacznij je testować. Masz wiele możliwości, więc działaj każdego dnia, aby mieć coraz lepsze efekty!

Zastanawiałeś się nad tym, jak to jest, że jedni od Ciebie kupują, a inni nie? Jak przyciągasz do siebie i swojego biznesu? Co powoduje, że Ci ufają? Pomyśl nad tym czasem i nie poddawaj się, gdy będzie ciężko. Zanim zaczniesz sprzedaż, to takie kluczowe rzeczy są bardzo ważne. Bez poznania klienta i jego potrzeb nie ma co zaczynać sprzedaży. Jak to zrobisz, to już zależy od Ciebie i Twoich możliwości i umiejętności. Zacznij  zawsze od podstaw sprzedaży i tego, jak wzbudzić u Twoich klientów zaufanie… Nie będzie to zawsze łatwe, ale warto pracować nad swoją ofertą tak, aby zachęcała do zakupu. Zastanów się, co jest dla Ciebie ważne? Co ważne dla Twoich klientów?

Nie ma, co więcej pisać. Trzeba zakasać rękawy i zacząć sprzedaż od podstaw. Nie ma dużej sprzedaży bez znajomości podstaw… Nie będzie lekko, ale opłaca się, dobrze poznać swoich klientów i ich potrzeby oraz problemy. Zacznij już dziś i nie ma, że się nie chce!

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Od czego warto zacząć sprzedaż?

Scroll to top