Dlaczego nie udostępniają? Co robić, aby zaczęli to robić?

Dlaczego nie udostępniają Twoich treści? Co powoduje, że nie masz ruchu związanego z przekazywaniem treści?

Ciężko jest zachęcić ludzi do przekazywania Twoich treści. Ludzie są nieufni, więc trzeba budować z nimi relację. A nie każdemu to przychodzi łatwo. Ja mam z tym na przykład problem i czeka mnie wiele pracy na moich profilach…

Dlaczego nie udostępniają Twoich treści?

Co warto wiedzieć na początku?

Bo nikt Ci nie ufa.

To chyba podstawowy błąd, że nie masz zaufania u swoich odbiorców. Ja mam podobny teraz problem, ale staram się dużo pisać, aby to zaufanie zdobyć. No i trzeba się ciągle uczyć. Rozwijać i dawać z siebie wszystko. Każdego dnia, a nie co kilka (jak to często jest u mnie). Ale nie można się poddawać, bo to najgorsze, co możesz zrobić.

Trzeba się rozwijać i dużo się uczyć, aby pokazać się z dobrej strony w swojej niszy. Każdego dnia do przodu i tyle. Każdego… byle do sukcesu i oczekiwanych rezultatów. Nie będzie to łatwa praca, ale jak zrozumiesz swoją grupę docelową, to osiągniesz wielkie rezultaty.

Chowasz się za marką, zamiast pokazać osobowość.

To też jest problem. Bo jest wiele marek, ale nie widać żadnego człowieka z nią. Ciągle tylko marka to i marka tamto. Nie ma za nią nikogo. Trzeba to jakoś rozwiązać i pokazać jakąś osobowość, która kieruje marką i zarządza nią. Dla mnie jest to bardzo ważne i nie możesz o tym zapominać. Pokaż człowieka w tym całym biznesie. Osobę, która ogarnia temat i ma coś do powiedzenia w niszy. Nie bezduszną markę, tylko kogoś, kto przyciąga do siebie ludzi. Pamiętaj o tym!

Bo mają to w du$%!

Większość ma Cię gdzieś, bo taki jest Internet! Większość chce wszystko za darmo, a potem nic nie robią z tą wiedzą, bo jej nie doceniają. To jest najgorsze w dzisiejszych czasach, że człowiek się stara i nie ma tego efektu. Bo ludzie są leniwi i nie chce się im nic. Musisz jakoś rozruszać tych leniuszków i zacząć robić, wszystko, aby korzystali z Twojej wiedzy i doświadczenia. Jak to zrobisz? To już zależy od Twojej kreatywności i tego, co chcesz przekazać swojej niszy.

Nie rozumiesz swojej grupy docelowej.

To też jest błąd. Ale jest to do naprawy, więc się nie przejmuj. Musisz jakoś poznać swoich odbiorców i nie poddawać się, bo na pewno będzie ciężko. To nie jest łatwe. To jest często długi proces, gdy robisz to sam, ale dasz radę! Zacznij działać już dzisiaj! Jak zrozumiesz swoją niszę? Co zrobisz, aby działać w niej jeszcze lepiej? Nie łatwo jest dziś znaleźć odpowiednią niszę.

Bo nie budujesz relacji i społeczności.

To jest bardzo ważne i nie możesz się poddawać. To wierni czytelnicy i odbiorcy dają Ci ruch i efekty. Warto pracować nad swoimi obserwującymi i dawać im wszystko, co jest im potrzebne. Ale z umiarem, żeby nie pokazać wszystkiego za free. Zachowaj coś specjalnego dla swoich najlepszych klientów.

Nie pokazujesz nic ciekawego i jesteś nudny…

Może to jest problemem, że nie dajesz odpowiedniej wiedzy. Może to coś w tym jest złego. Może coś robisz źle? Zwłaszcza na początku? Zastanów się nad tym i zacznij poprawiać swoje treści nie przejmować się dlaczego nie udostępniają. Pracuj każdego dnia nad sobą i do dzieła! Byle do przodu! Wiesz już dlaczego nie udostępniają Twoich treści?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty ulepszasz swoje treści?

Scroll to top