Dlaczego ludzie kupują? Co skłania ich do wydawania pieniędzy?
Można to wymieniać w nieskończoność! Ale to kilka, które według mnie są ważne. Co Ty sądzisz o swoich klientach? Dlaczego oni kupują? Co powoduje, że dana osoba chce coś kupić? Zastanawiałeś się nad tym? Jak sądzisz? Na pewno nie ma jednej dobrej odpowiedzi, bo każda nisza jest inna. Co sprawia, że ludzie kupują według mnie?
Dlaczego ludzie kupują, zastanów się!
Aby poczuć się lepiej. Chcą skorzystać z kupna i zarazem poczuć się lepiej.
Aby się pochwalić. Chcą innym pokazać, że są lepsi i mają więcej niż reszta.
Aby być zadowolonym. Chcą poczuć się lepiej po zakupie.
Aby życie i praca była łatwiejsza. Chcą po zakupie dostać jakieś korzyści.
Aby przyspieszyć pracę. Zlecają pracę innym.
Aby poczuć się ważniejszym. To też jeden z powodów. Ktoś chce pokazać swoją wartość poprzez zakup czegoś na przykład drogiego.
Aby obniżyć ból. Niektórzy, jeśli czegoś nie kupią, czują się źle.
Dla możliwości. Kupują korzyści danego produktu.
Aby poczuć się bezpiecznym. Też jest ważne dla wielu kupujących.
Aby poczuć się akceptowanym. Akceptowanie siebie samego poprzez zakup to także jeden z powodów.
Aby oszczędzić czas. To chyba jasne, nie ma co się o tym rozpisywać.
Aby być zdrowszym. Wiele osób zrobi wszystko, aby wyzdrowieć!
Aby być trendy. Moda dla wielu jest bardzo ważna. Aby być modnym, kupują to co akurat jest trendy…
Aby być popularnym. To jak w byciu trendy. Chcą się pokazać, najlepiej jak potrafią.
Aby wypełnić podstawowe potrzeby. To wynika z podstawowych potrzeb każdego z nas.
Dla wartości. Chcą poprzez zakup dostać jakąś wartość.
Bo są uzależnieni. Ile osób kupuje papierosy czy alkohol?
Jakie czynniki wpływają na sukces w sprzedaży? Jakie decyzje podejmują Twoi klienci? Jakie potrzeby ma Twoja nisza? Jakie potrzeby chcą zaspokoić? Zobacz poprzez piramidę Maslowa, jakie są podstawowe potrzeby klienta i jak to możesz wykorzystać? Jakie korzyści, widzi klient po zakupie? Dlaczego akurat dany produkt interesuje klienta? Dlaczego ludzie kupują w Twojej niszy? Zastanów się i zobacz, jak to możesz wykorzystać?
Co byś dodał/a?