Czy Twoje treści są łatwe do odbioru? Poprawiasz swoje artykuły?
Zastanawiałeś się nad tym, jak czyta się Twoje wpisy online? Co robisz, aby osiągnąć sukces w blogowaniu w swojej branży? Czy masz na tyle czasu, aby być coraz lepszym w czytaniu?
Więc tak: czy Twoje treści są łatwe do odbioru?
Czy robisz wszystko, by Twój blog był bardzo często czytany? Czy masz na tyle indywidualny i interesujący styl, że przyciągasz do siebie ludzi? Styl ma każdy, więc jedno masz z głowy. Ale czy piszesz interesująco? Czy robisz wszystko, by mieć wyniki online? By mieć coś ciekawego do przekazania na swoim blogu? Masz na pewno coś do przemyślenia, czyli to, że musisz znaleźć coś, co Cię interesuje i pisać o tym jak najczęściej. Zastanów się, w jakim temacie Ty chcesz być dobry? W czym chcesz się rozwijać?
To bardzo pomaga znaleźć niszę. Jednak najważniejsze jest zobaczenie, co interesuje ludzi w Internecie i jakie mają problemy. Pomyśl, jak na blogu możesz zbadać potrzeby? Opisz różne tematy i zobacz, czy masz wyświetlenia? Zobacz, na co zwracają ludzie w komentarzach? Co takiego masz do przekazania niszy? Co nisza potrzebuję od Ciebie? Jak to się łączy? Gdzie widzisz podobieństwa? Czy widzisz, ile możliwości daje Ci blogowanie? Duże! Ale musisz być w tym systematyczny! Musisz znaleźć swój styl i zobaczyć, co ludziom jest potrzebne? Czy potrzebują podstawowych porad, czy problem jest większy?
Możesz zacząć z kanałem na YouTubie i też sprawdzać, co jest dla widzów przydatne. Możesz mieć newsletter i patrzeć, na jakie nagłówki reagują Twoi potencjalni odbiorcy? Możesz mieć podcast i zapraszać ciekawych gości i patrzeć na to, jakie pytania ludzie zadają po opublikowaniu audycji? Masz wiele możliwości w Internecie i możesz to wszystko łączyć! Zobacz, ile masz możliwości i ile mogą zmienić treści, które publikujesz! Twój styl i dawanie wiedzy, może przyciągnąć wiele osób. A każdy z nich jest potencjalnym klientem! Więc pomyśl nad tym, co jest do zrobienia w niszy? Jak możesz się wykazać i co możesz zyskać, dzięki pracy nad treściami? Na pewno jesteś dzięki temu coraz lepszym specjalistą! Potem zacznij szukać w swojej grupie docelowej klientów i zobacz, jak lepiej możesz im pomóc indywidualnie lub poprzez szkolenia.
Masz już pomysł na siebie i na swoje treści? Czy łatwo będzie Ci się wykazać w niszy? Niestety nie, bo jest wiele konkurencji w tych czasach. Ale nie można się poddawać. Trzeba robić swoje i rozwijać siebie! Nic nie przyjdzie za darmo, jak obiecuje wiele anonimowych osób w sieci. Masz jakiś inny sposób na dzielenie się wiedzą? Wiesz, do czego dążysz? Wiesz, co musisz zrobić, aby osiągnąć sukces? Czy Twoje treści są łatwe do odbioru?
Czy pracujesz nad tym, aby Twój kontent był przyjazny dla ludzi i dawał im wiedzę? Czy możesz tworzyć wiele na blogu, czy innych kanałach?
Jak u Ciebie z tym tworzeniem i pomaganiem?