Copywriting jest ważny! Czyli co według mnie jest kluczowe?

Copywriting jest ważny, więc stosuj się do jego zasad! Co warto wiedzieć?

Co robić, gdy uczysz się copywritingu? Jak idzie Ci praca ze swoją twórczością? Co możesz zrobić dla swoich potencjalnych odbiorców? Kierujesz się tymi zasadami, które masz poniżej? 

Pamiętaj, że copywriting jest ważny!

I że warto, jest się tego uczyć każdego dnia! 

Nie rób błędów!

Nie mówię tu tylko o błędach gramatycznych czy stylistycznych. Ale o błędach w tym, jak poznajesz niszę. Jak poznajesz produkt lub usługę, aby dopasować do tego ofertę. Musisz znać dobrze niszę, w której działasz! Musisz poznać jej problemy i wymagania. Zobaczyć, jakie korzyści są dla niszy ważne. Jakie chcesz pokonać wyzwania swoich klientów? Jak możesz poznać branże? Nie rób tego błędu, że nie poznajesz niszy. Że nie masz żadnych podstaw, aby zacząć pisać ofertę. Nauczysz się z czasem swojej niszy, ale co z niszami klientów? Musisz je poznać, aby dobrze napisać na przykład list sprzedażowy. Aby dobrze napisać reklamę… Trzeba działać każdego dnia i dużo się uczyć, aby mieć wyniki. Copywriting jest ważny i w tych czasach, ale trzeba umieć to robić dobrze! 

Zacznij od nauki copywritingu jak najszybciej.

Nie czekaj. Zacznij pisać bloga. To bardzo mi pomaga. Tobie na pewno też. Ale trzeba to robić regularnie. I pisać jak najwięcej. Próbować pisać pierwsze wpisy tak, aby ludzie Ci zaufali. Aby budować swoje umiejętności pisarskie. Nie jest to łatwe na początku, gdy pisało się tylko w szkole i tak dalej. Copywriting jest dla każdego! Ale wymaga pracy na początku i poznania tematu. Są różne nagłówki. Każde słowo ma jakieś znaczenie. Trzeba dobierać słowa do oferty, aby zachęcić do zakupu. Jest wiele czynników, które działają. Trzeba też pisać z sensem, a to nie każdy umie. Ja ciągle się tego uczę, a Ty? Trzeba się naprawdę postarać, aby osiągnąć swoje cele copywritingowe. 

Odpowiednie pisanie jest dziś sztuka.

Wiele osób nie lubi pisać i ja to rozumiem, ale może warto zacząć się tego uczyć? Pisanie bloga jest mega przyjemne i sprawia dużo radości, ale trzeba to robić codziennie, aby zdobyć nawyk pisania. Trzeba działać, a nie liczyć, że samo się napiszę… (no, chyba że masz zatrudnionego copywritera)! Ale samemu też warto pisać i się w tym rozwijać. Warto! Ale to nie jest proste na początku, gdy wyrabiasz sobie styl. Wszystko przyjdzie w swoim czasie. Wszystkiego się nauczysz, ale daj sobie czas na działanie i pisanie. Copywriting jest ważny i to sztuka pisać dobrze według mnie. 

Przeczytaj to, co napisałeś, popraw błędy!

Warto przeczytać to co się napisało. Poprawić błędy i coś zmienić, aby lepiej to brzmiało. Wszystko jest do zmiany i testowania! Nie będzie Ci super szło na początku, bo nie każdy pisze w tych czasach. Wiele osób nie czyta, a co dopiero pisze… Takie nadeszły czasy, ale może się to kiedyś zmieni. Chciałbym, aby czytanie i pisanie było czymś normalnym na tym świecie. Aby każdy pisał coś ciekawego i interesującego. Może właśnie blog na początek. Może małe opowiadania, ale pisać! Rozwijać swoją kreatywność każdego dnia. 

Najpierw treść czy nagłówek?

Jest wiele dróg. Jedni najpierw piszą nagłówek, a potem resztę tekstu. Ja tak teraz robię, ale czy to dobre? Mnie jest tak wygodniej. Ale może dla innych lepiej pisze się najpierw fragment testu i do tego nagłówek. Każdy ma inny styl i trzeba to szanować. Wybierz to, co dla Ciebie jest wygodniejsze. Pomyśl tylko o tym, aby pisać tak, jak Ci wygodniej. Wszystkiego się nauczysz, jeśli będziesz działał. Daj sobie szansę i zacznij pisać! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty uczysz się pisać?

Scroll to top