Co robi Twoja konkurencja? Co Ty możesz zrobić, dla niszy?

Co robi Twoja konkurencja? A wiesz, co Ty robisz? Czym możesz się wyróżnić? 

Prędzej czy później, w każdej niszy znajduje się konkurencja. I tego nie zmienisz… Nie tylko Ty masz super pomysły! Ale co robić, gdy konkurencja się pojawia? To dobra oznaka, że nisza, którą wybrałeś może być naprawdę dla Ciebie wartościowa. Więc nie przejmuj się i zacznij działać! Zrób wszystko, aby osiągnąć swoje cele w branży i nie przejmuj się, gdy coś nie wychodzi. Każdy ma ciężkie chwile, a te początkowe działania w niszy są naprawdę ciężkie. Więc działaj do efektu! Zastanawiaj się tylko nad tym, jak możesz przegonić swoją konkurencję. Co robi Twoja konkurencja? Czym się wyróżnia? Co sprawia, że kupują od niej, a nie od Ciebie? To są bardzo ważne pytania, więc zacznij nad nimi pracować. Zacznij myśleć coś o tym, jak działa Twoja konkurencja i co możesz zmienić w swoim działaniu, aby być bardziej wartościowym dla klienta. Proste? Wcale nie!

Musisz być przygotowany, że konkurencja też nie będzie stała w miejscu. Nie możesz zmienić tego, że inne marki też się chcą rozwijać. Zastanów się tylko nad tym, co Ty możesz zrobić, aby wyciągać wnioski z tej walki. Na pewno nie będzie to łatwe i trzeba będzie śledzić konkurencję. Zastanów się dobrze nad tym, co Ty możesz zmienić w branży i jak możesz stać się liderem rynku? Nie ma też nic gorszego niż ciągłe myślenia. Trzeba działać i rozwijać się mimo przeciwności. Więc zabierz się do pracy! Chociaż wiem, jakie to ciężkie! Jak ciężko jest się rozwijać i działać… Wiele będzie przeszkód przed Tobą… Zwłaszcza Ty sam będziesz się blokował na początku! Więc na co Ty liczysz? Co możesz zrobić, aby osiągnąć swoje sukcesy? Ile masz w sobie motywacji, aby być coraz lepszym w niszy? To bardzo łatwo napisać, a jak trudno zrobić… wiem.

Co Ty robisz, aby być konkurencyjnym? Jakie Ty wprowadzasz oferty, które pokonują innych z niszy? Ciężko jest stworzyć coś naprawdę wartościowego. Ciężko jest się wybić ponad przeciętność i działać tak, aby inni nie mogli Cię doścignąć. To wiele lat pracy i zaangażowania, aby pokonać innych z branży. Więc zabierz się do roboty! Zacznij naprawdę rozwijać swoją markę i myśleć o przyszłości, która będzie naprawdę świetna, jeśli wcześniej ją zaplanujesz i wprowadzisz plany w życie. Więc do roboty! Na co czekasz? Co chciałbyś osiągnąć w najbliższych latach? Konkurencja będzie się rozwijać, więc nie licz na to, że będzie to łatwa walka. Nie raz będzie to wojna o klienta i o miejsce w niszy, ale o to chodzi, aby było wymagająco? No właśnie! 

Zabierz się do roboty! Teraz już myśl o przyszłości i o swoich działaniach. Więc do pracy i nie martw się, że są to trudne początki. Każdy jakoś zaczyna! Każdy chce trochę tego tortu, który jest na stole, więc wybierz swój kawałek, który CIę interesuje i zjedz go z przyjemnością. Pokaż, że zasłużyłeś na ten odłamek niszy i że masz odpowiednie umiejętności, aby tworzyć swój własny tort. Wtedy weźmiesz cały kawałek i zaczniesz rozumieć o co chodzi w niszach i w jakie tematy warto wchodzić. Wszystko przyjdzie z czasem. Jak Ty wykorzystasz to, że pojawia się konkurencja? Będziesz walczył, czy stał w miejscu? Co chcesz zmienić w swoim życiu? Jeśli tak, to pracuj nad marką, aby była dalej konkurencyjna! 

Scroll to top