Co jest celem Twojego landing page?

Co jest celem Twojego landing page? Na co warto zwrócić uwagę tworząc swoją stroną typu landing page?

Każdy chciałby mieć dużo zapisów na swoją stronę lądowania, ale nie każdy pracuje nad nią dobrze. Najpierw trzeba poznać cele Twojej strony lądowania. Co dla Ciebie jest ważne w tworzeniu takiej strony? Co chcesz zmienić w branży, dzięki pracy nad tym, aby strona działała dobrze już od samego początku. 

Co jest celem Twojego landing page? 

Na pewno konwersja, czyli zakup czy zapis na listę adresową! 

Na pewno chcesz mieć odpowiednią konwersję!

To chyba chce każdy, więc zacznij od dobrego wyznaczenia, jaką konwersję chcesz mieć i kto ma się zapisywać na Twoją listę. Na pewno czeka Cię przed tym dobre badanie rynku, zanim zaczniesz tworzyć stronę landing page. Musisz dobrze poznać swoją niszę, aby każdy dzień był dobry dla budowy Twojej listy. Zanim zaczniesz mieć konwersję, to musisz mieć dobry cel Twojej strony. Musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swoje działania i dlaczego akurat ta grupa osób. Nie ma tak, że kierujesz się do wszystkich. Wszystko, co robisz w Internecie, musi mieć jakiś cel i Twoje działania również. Musisz wiedzieć, do kogo kierujesz swój produkt, jeśli to strona sprzedażowa. Wiedzieć, komu i po co sprzedajesz. Co jest ważne dla Twojej grupy docelowej? Na pewno czeka Cię sporo pracy nad swoją konwersją i sporo pracy nad testowaniem. Ale nic nie przychodzi samo! A dobra optymalizacja Ci tylko pomoże w działaniach. Więc zacznij od tego co jest celem Twojego landing page! Co chcesz osiągnąć, budując swoją stronę? 

Chcesz sprzedać, jeśli to landing page z produktem. Chcesz wypromować swój produkt. 

Ważna jest praca nad sprzedażą. Ważne są działania mające prowadzić do sprzedaży. Trzeba więc nauczyć się copywritingu i pisania perswazyjnych ofert. Nie ma tak, że napiszesz byle co i to będzie działało. To muszą być przemyślane słowa i musisz wiedzieć, do czego dążysz. Musisz poznać swoje cele sprzedażowe i to, co jest dla Ciebie w niej kluczowe. Jakie chcesz mieć wyniki sprzedaży? Co chcesz poprawić w swoim działaniu na stronie lądowania, aby mieć lepsze wyniki? Masz wiele do przekazania w swojej niszy? Wiesz, do kogo kierujesz swój produkt? Co jest dla Ciebie ważne w sieci? Dlaczego wybrałeś tworzenie landing page? Czy inne formy sprzedaży Ci nie pasowały? Co chcesz zmienić poprzez swój produkt? Jakie masz rozwiązanie dla ludzi z niszy? Co chcesz zmienić, aby każdego dnia rozwijać swoją niszę? Aby zaufali Twoim rozwiązaniom? Pokaż to w swojej ofercie. Pokaż swoje wyniki i zacznij działać w kierunku sukcesu! Zacznij tworzyć solidną ofertę, której nie oprze się Twój idealny klient! 

Chcesz zbudować zaufanie poprzez zapis na listę adresową. 

Może chcesz zbudować markę poprzez wysyłanie maili z ciekawymi informacjami i promocjami na Twoje produkty? Może chcesz budować listę swoich najlepszych klientów? Chcesz mieć bazę osób, którzy mają jakiś problem i chcą go rozwiązać? Masz wiele możliwości na budowę takiej bazy osób. Email marketing stoi przed Tobą otworem, więc zacznij się w nim rozwijać. A celem Twojego landing page powinno być działanie i budowanie ruchu i konwersji, aby jak najwięcej ludzi się zapisało! Nie czeka Cię lekka praca, bo praca nad listą adresową jest naprawdę trudna. I nie ma tak, że każdy się zapisze i będzie dobrze. Trzeba wielu działań, aby lista się rozwijała. I nie ma tak, że każdy, kto wejdzie na stronę zapisu, faktycznie się zapisze. Jest wiele rzeczy, które trzeba przetestować, aby osiągnąć sukces w Internecie i w danej kampanii. Nie możesz się z szybko poddawać. Trzeba działać każdego dnia i rozwijać swoją listę. Musisz budować zaufanie poprzez email marketing. Musisz zdobyć społeczność, która będzie konkretna i dawała Ci zyski finansowe. Nie każdy od Ciebie kupi, więc trzeba zbudować solidną markę, aby sprzedaż była dobra. Więc na co czekasz? Co chcesz zmienić w swoim działaniu, aby mieć wyniki? Jaką stronę ogarniesz, aby była dobra konwersja i żeby wszystko szło po Twojej myśli? 

Chcesz, aby klient wszedł do Twojego lejka. 

To też jest ważne, aby budować listę osób chętnych do zakupów i tych trochę niezdecydowanych. Warto budować z nimi relację i z czasem zachęcić do zakupu Twoich produktów czy usług. Nie jest to łatwe, bo ludzie są nieufni i nie chcą od każdego kupić… ale można to zmienić dzięki pracy nad swoją branżą i nad komunikacją z niszą. Nie ma tak, że napiszesz dwa maile i już kupią. Trzeba zachęcać do siebie i swojej marki. Promować swoje działania w Internecie i pokazywać, że masz ciekawe rozwiązania na problemy niszy. Warto pokazać kawałek swojej wiedzy i robić jak najwięcej, aby osiągnąć swój cel sprzedażowy. Każda osoba niezdecydowana i zamieniona w klienta, a to już skarb. Bo klient, który kupuje, zawsze może kupić ponownie. Więc nie podawaj się za szybko, gdy coś nie wychodzi. Masz wiele przeszkód do pokonania! Wiele do zmiany w każdej dziedzinie swojego życia. I możesz dzięki pracy nad sobą, pokonać też obiekcje przyszłego klienta. Pokazać mu swoją drogę i zachęcić do kupna Swoich rozwiązań. Więc nie poddawaj się za szybko. Każdego dnia rozwija siebie, aby lepiej tworzyć swoją markę w sieci. Na pewno czeka Cię sporo pracy, ale nie możesz przestać działać w kierunku poznania niszy i tworzenia swojej marki. 

Jak Ty widzisz swoje działania w sieci? Co chcesz zmienić w życiu swoich klientów? Jak przekonać do swojej marki? Co zmienisz w swoim życiu, aby inspirować innych? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Co Ty byś do tego dodał?

Scroll to top