Co chcesz oferować w swoim e-biznesie? Nad czym się skupisz, aby mieć wyniki finansowe w swojej niszy?
Działanie w sieci nie jest łatwe. Trzeba wielu działań, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe. Co możesz zrobić, aby mieć dobrą ofertę, dzięki której pomożesz innymi, osiągniesz swoje cele?
Co chcesz oferować na swojej stronie WWW czy blogu?
Masz pomysł na swoją ofertę? Wiesz, co jest ważne dla Twoich potencjalnych klientów? Szukasz możliwości na sprzedaż? A co z Twoją ofertą? Czy jest dopasowana do Twoich kompetencji? Wiesz, czego potrzebuje Twoja nisza? To trudne pytania na początek co nie? Trzeba dobrze poznać swoją branżę, aby mieć wyniki finansowe. Nikt nie kupi od Ciebie chłamu! A często spotyka się wiele kursów czy szkoleń, które nie są warte uwagi, więc trzeba dobrze zbadać osobę, która coś sprzedaje. Ty też musisz zobaczyć szkolenia w swojej niszy i brać lekcję, czego nie robić. Możesz dużo się dowiedzieć, śledząc sprzedaż swojej konkurencji. Więc warto obserwować, a nie tylko zazdrościć innym firmom. Jakie Ty masz podejście? Co chcesz oferować w swoim e-biznesie? Masz pomysł na swoją sprzedaż? Jak możesz promować swoje produkty czy usługi? Ciężko jest zbudować jakiś dobry produkt. Sam wiem po sobie. Ja mam jeszcze dużo pracy przed sobą, aby oferować coś naprawdę dobrego, ale myślę nad swoją potencjalną ofertą. Jak z tym u Ciebie? Co możesz zmienić w życiu swoich klientów? Jak Twoje usługi pomogą ludziom w ich problemach? Jakie widzisz wyzwania na swojej drodze do sprzedaży? Na początku jest wiele lęku i myślenie, co tu dać za ofertę… Ale po tym trzeba zabrać się za zbadanie potrzeb niszy. Potem trzeba ogarnąć jakiś produkt i go sprzedać. Łatwe? Wcale nie! Trzeba wielu działań, aby osiągnąć swoje cele. Trzeba pokonać swój brak pewności siebie, stworzyć dobrą ofertę, sprzedać i potem dostarczyć wartość. To naprawdę sporo pracy!
Jesteś gotów na pracę? Wiesz, do czego dążysz? Wiesz, jaką wiedzę chciałbyś przekazać innym? Wiele z nas nie ma nawet pomysłu na kilka wpisów na bloga, a co dopiero na szkolenie! To jest wyzwanie w tych czasach, aby dostarczyć odpowiednią i skumulowaną wiedzę. Nie ma nic za darmo i trzeba poświęcić czas na badanie niszy i jej potrzeb. Nie ma tak, że sobie wymyślisz temat z czapy i nagle będą sprzedaże. Tutaj trzeba więcej myślenia i pracy! Nie poddawaj się, gdy nie masz pomysłu na produkt. Poszukaj książek z Twojej branży. Zobacz, co przedstawia konkurencja na dany temat. Szukaj blogów i innych kursów. Zapisz na się na listę adresową ludzi z niszy i zobacz, na co zwracają uwagę. Może tak znajdziesz pomysł na wpisy na bloga, a potem na dobry produkt? Sprawdź, co jest ważne dla Twoich czytelników, jeśli masz bloga. Co chętnie czytają? Na jakie tematy masz ruch, a czego nikt nie czyta? Może Twój blog pokaże Ci, czego potrzebuje Twoja branża? Zastanów się, czy masz na tyle wiedzy i umiejętności, aby zebrać w kupę swoją wiedzę i sprzedać ją innym? Wiesz, co Ty chciałbyś mieć, gdybyś zaczynał z danym tematem? Wiesz, co jest ważna dla Twojej grupy odbiorców? Jakie chcesz dostarczyć wyniki swojej niszy? Co chciałbyś zmienić w życiu swoich klientów?
Masz pomysł na to, czego potrzebuje Twoja nisza? Masz pomysł na to, jak stać się specjalistą w swoim temacie? Czy czeka Cię wiele pracy? Na pewno ogrom, ale nie można się poddawać! Nic nie przyjdzie samo, więc rób wszystko, aby osiągnąć swoje cele na ten rok. Aby pierwsze rezultaty napędzały Cię do działania. To ogrom pracy, ale musisz przejść przez ten proces i zobaczyć pierwsze efekty, które napędzają Cię do kolejnych działań. Jakie Ty chcesz mieć wyniki w swojej branży? Jakie masz cele sprzedażowe? Wiesz, do czego dążysz? Zastanów się dobrze nad swoimi pomysłami i zacznij się realizować!
Co Ty chcesz sprzedać swojej niszy?
Masz pomysł na produkt lub usługę?