Pisanie oferty jest bardzo ważne i trzeba w nią włożyć wiele serca i czasu.
Co warto wiedzieć przy jej pisaniu i tworzeniu? Trzeba mądrze pracować nad swoją oferta i każdego dnia wyciągać wnioski! Co Ty masz do przekazania swoim klientom?
Jak wygląda pisanie oferty?
Chcesz to robić dobrze? Więc zacznij się w tym rozwijać i poszerzać swoją wiedzę!
Nie czekaj na nic.
Nie ma co czekać na idealny moment, bo on nigdy nie nadejdzie. Musisz zacząć po prostu i nie zwlekać. Ustal sobie datę i czas pisania i do dzieła! Czy to takie trudne? Trudne i to nawet bardzo czasem (sam mam tak często, że się nie chce i nie ma żadnego pomysłu na coś nowego). Nie możesz się jednak poddawać. Czas na wielkie działania i nie ma, że nie… Zabierz się już teraz za pisanie oferty! Nie ma sensu tego odwlekać.
Zacznij od najprostszego.
Nie musisz pisać wszystkiego na raz. Możesz zacząć od tego, co lubisz najbardziej. Nie ma co zwlekać – działaj! Zrób to co sprawia Ci najmniej kłopotu. Nie musi być to cały tekst na już. Ofertę trzeba przemyśleć i się nad nią zastanowić. Zacznij od nagłówka. Pierwszych paragrafów. Pierwszych opisów korzyści.
Podziel na na małe kawałki.
Możesz podzielić pisanie na kilka dni i już masz mniej do roboty. Nie ma co zwlekać nad swoją ofertą, ale nie musi być ona napisania natychmiast. Naprawdę przemyśl każde słowo i działaj każdego dnia. Rób wszystko, co przybliży Cię do swojego celu. Nie musisz wszystkiego napisać w jeden dzień. Pisanie oferty trzeba przemyśleć! Zastanów się dobrze nad ofertą. To nie wyścig!
Pisz jak do kolegi i odpowiednie słownictwo
To nie ma być ciężki tekst. Ma być prosty i przyjemny i dawać dużo informacji i korzyści klientowi. Nie możesz pisać o rzeczach zaawansowanych dla osób początkujących. Dopasuj swoje słownictwo do danej grupy docelowej i pisz jakby klient stał obok Ciebie. Jakbyś tłumaczył mu coś na żywo. To może być łatwe, jeśli znasz dobrze klienta. Dlatego warto poznać go jak najlepiej, żeby pisało się szybko i skutecznie. Nie chwal się specjalistycznym słownictwem, aby się popisać. Ma być prosto i skutecznie! Rozumiesz?
Korzyści
Błagam Cię! Nie pisz tylko o cechach swojego produktu czy usługi. Ma być w ofercie korzyści i to mega korzyści. Masz naprawdę postarać się z tymi korzyściami. Twój produkt musi być najlepszy i warto, żeby miał jak najwięcej korzyści dla klienta. Postaraj się napisać ich jak najwięcej. Każda korzyść ma być wyjątkowa! Trzeba się postarać, aby pokazać korzyści produktu, które pozwolą Ci na lepszą sprzedaż.
Inspiracja
Możesz inspirować się ofertami innych osób. Co u nich działa a co nie? Co warto dodać do oferty? Co ma konkurencja? Co warto zrobić lepiej? Nie chodzi tu o kopiowanie wyraz po wyrazie, ale o sprawdzenie i nauka z każdej oferty. Zobacz oferty innych i udoskonalaj własną! Nie chodzi o kopiowanie, ale o sprawdzenie, co jest ważne dla klienta i dopasowanie dobrej oferty do swojego produktu lub usługi!
Pisanie oferty nie musi być trudne! Musisz tylko zacząć to robić i przekonać klienta do zakupu!
Co warto jeszcze wiedzieć?