Zapytaj klienta o te sprawy i Twój biznes wzrośnie szybko!
No może nie tak szybko… ale na pewno przyspieszy to Twój wzrost. Zastanów się nad tym, co możesz wdrożyć w swoim e-biznesie, aby mieć wyniki? Zastanów się nad tym dobrze! Masz wiele możliwości na rozwój!
Zapytaj klienta o to!
Co warto pytać swoich klientów przy zakupie czy po zakupie? Czy jest zadowolony z Twoich usług?
Co się podobało?
Zapytaj się prosto w oczy o to, co się Twojemu klientowi podoba. To proste pytanie, a można dowiedzieć się bardzo dużo. Odpowiedzi na to pytanie to bardzo wartościowa sprawa. Nie mówię to jednak, aby słuchać każdego klienta, bo trzeba mieć też własny rozum… Ale pewne rzeczy można będzie wprowadzić? Przetestuj każdą opinię i zobacz, co warto ulepszyć lub zmienić w biznesie, aby był on jeszcze bardziej dochodowy. Może wpadniesz na jakiś dodatkowy pomysł na swoją działalność?
Gdzie się o nas dowiedziałeś?
Warto wiedzieć, skąd przychodzą klienci i to, w jakich miejscach się znajdują. Czy to tylko Internet, czy gdzieś w okolicy? To wszystko trzeba wiedzieć i warto wiedzieć. To bardzo dobre pytanie i zadawaj je często swoim klientom. Bo być tam, gdzie klient to najlepsza rzecz, jaką możesz zrobić. Postaraj się każdego dnia przebywać w tej grupie i pokazywać swoje produkty. Potem ze sprzedażą będzie łatwiej. Nie mówię, że tylko to masz robić, aby sprzedawać, ale na pewno Ci to sprzedaż ułatwi. Zobacz, jak to zadziała u Ciebie… Może czasem warto zapytać, skąd ludzie wiedzą o Twojej działalności?
Co możemy poprawić?
To pytanie ma nieograniczone możliwości. To daje Ci naprawdę dużą przewagę, bo warto znać wszystkie rzeczy, które możesz poprawić. Zwłaszcza w biznesie. Ale nie każdy klient umie Ci na to odpowiedzieć. To wymaga dłuższego przemyślenia i nie każdemu się chce mówić, ale może jakaś ankieta online, gdy masz coś w sieci? Wtedy klient ma dłuższy czas na znalezienie nowych pomysłów! Jak widzisz, warto być online, bo to daje Ci większe możliwości.
Czy rozwiązaliśmy problem?
I odpowiedzi na to pytanie warto znać. Czy dajesz dobre rozwiązania swoim klientom? Jak możesz im pomóc? Czy to, co oferujesz, rozwiązuje problem klienta? Dzięki tej informacji możesz naprawdę poznać swoją niszę. Pytaj się, czy produkt pomógł i co możesz jeszcze zrobić, aby rozwiązać problem Twoich klientów? Kto pyta, nie błądzi!
Co Cię przy nas trzyma?
Co Cię wyróżnia od innych? Co daje Ci przewagę nad innymi? Co możesz zrobić, aby utrzymać klientów? Te informacje są bardzo ważne! Zapytaj się czasem o to i zobaczysz, że będą to bardzo wartościowe informacje. Takie pytanie pozwoli Ci na lepsze działanie w Twojej niszy. Dzięki temu dowiesz się, co ludzie widzą w Twojej marce i dlaczego są przy niej!
Ile w stanie jesteś zapłacić za usługę/produkt?
Warto czasem się o to zapytać, bo dowiesz się, z jakiego powodu od Ciebie kupują i czy to tylko cena, czy coś jeszcze. Nie konkuruj tylko ceną, ale i obsługą, wartością i korzyściami…!
Zapytaj klienta o te rzeczy! Może będzie to dla Ciebie bardzo wartościowe. 🙂
Jakie Ty pytania zadajesz klientom?