Z punktu widzenia klienta… Co warto wdrożyć w swoją działalność?

Jak z punktu widzenia klienta oceniasz swój produkt lub usługę? Co jest dobrze, a co źle zrobione? Co byś zmienił i poprawił?

Warto patrzeć na swój biznes oczami klienta. Zobaczyć, jak on widzi proces sprzedaży i promocji Twoich produktów. Na pewno nie jest to łatwe zadanie, ale trzeba się starać to od czasu do czasu robić. Jaki Ty masz na siebie pomysł? 

Z punktu widzenia klienta? Czyli co?

Na pewno trzeba się nad tym pytaniem bardziej zastanowić. Jak chciałbyś być widziany oczami klienta? Jak? Zastanawiałeś się kiedyś nad tym? Wiele rzeczy warto sprawdzać z punktu widzenia klienta, aby zobaczyć, co i jak warto ulepszyć w swoim marketingu i sprzedaży. Daj sobie na to czas, bo to wymaga naprawdę dużo pracy. Jesteś na nią gotowy? Wiesz, co zrobić, aby osiągnąć swoje cele? 

Zobacz, Ty zazwyczaj cały czas poświęcasz na analizę biznesu, swoim okiem i czasem Ci coś umyka. Może warto czasem popatrzeć na biznes z punktu widzenia klienta? Aby zobaczyć, co warto zmienić i poprawić… Zacznij oczywiście od punktu swojego, ale z czasem ogarniesz, co jest ważne i poznasz swoją stronę biznesu bardzo dobrze. Potem zacznij myśleć, jak klient, aby dopasować całą ofertę! Aby sprawić, by ludzie z danej niszy zakupili od Ciebie, a nie konkurencji. 

Nie będzie jednak lekko, jak zwykle Ci to mówię. Bo to praca i praca Cię czeka. Jak we wszystkim w marketingu i sprzedaży. Uda Ci się wszystko i będzie dobrze, ale trzeba trochę popracować nad sobą i swoim biznesem. Tak jak piszę… zacznij od czegoś małego i prostego i sprawdzaj swój biznes każdego dnia.

Tutaj kłaniają się różne analizy na początek, jak SWOT, która pokazuje Ci, co robisz dobrze, a co nie idzie Ci źle. Taka prosta i podstawowa analiza jest Ci potrzebna do tego, aby popatrzeć na biznes jeszcze z innej perspektywy. Oczami niezależnego analityka. Dlatego jest tak ważny marketing i dobry specjalista, abyś zobaczył inny punkt widzenia. Zobacz, jak analiza SWOT jest Ci potrzebna. Możesz na początku zrobić to sam i też będzie OK, ale w dalszym etapie wiele rzeczy będzie Ci umykać. Po to jest właśnie marketingowiec… Masz takiego specjalistę? Jeśli nie to szukaj lub sam ucz się marketingu. Zawsze masz wybór.

Jak Ty zaczniesz działać i patrzeć na biznes oczami klienta? Zastanów się nad swoją działalnością i tym, co warto wdrożyć i zmienić. Jak Ty będziesz patrzeć na swoją działalność, oczami klientów? Co zmienisz w swoim działaniu, aby mieć efekty? Czy łatwo jest działać w sieci? Na pewno nie, ale nie można się poddawać, tylko cały czas iść przed siebie. Robić wszystko, by osiągnąć swoje cele marketingowe i sprzedażowe. Na pewno masz przed sobą dużo pracy, ale nie ma co się poddawać! Masz już idee, co zrobisz, aby wybić się w swojej niszy? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty patrzysz na swój biznes?

Scroll to top