Więcej czasu w biznesie, czyli jak być wydajniejszym?

Jak mieć więcej czasu w biznesie? Co robić, aby tego czasu było naprawdę więcej? Każdy ma tyle samo czasu. Jak go dobrze wykorzystać?

Każdy ma tyle samo czasu w ciągu doby. Mamy 24 godziny, aby osiągać swoje cele lub nie. Jedni narzekają, a drudzy pracują… Co Ty wybierasz? Co chcesz zmienić w życiu swoim, dzięki pracy nad tym, jak wykorzystujesz dostępny czas?

Jak mieć więcej czasu w biznesie?

Eliminuj przeszkadzacze.

Co przeszkadza Ci w biznesie? Jakie rzeczy Ci przeszkadzają?? Co warto zmienić w swoim środowisku, żeby było w końcu lepiej? Co chcesz zmienić w swoim życiu?

Przeszkadzacze, jak jak to nazywam, to najgorsze co może Ci przeszkodzić w dobrym zarządzaniu sobą w czasie. Najgorsze są takie głupie przeszkadzajki, które niby na chwilę niby odsuwają Cię od pracy, a potem okazuje się, że siedzisz na przykład na FB przez godzinę i masz godzinę w plecy. Albo zadzwoni telefon i odbierasz szybko i gadasz o głupotach od 30 minut. To najgorsze, gdy dajesz się przeszkadzaczom.

Jak Ty pokonasz ten brak wydajności? Co możesz zrobić, aby osiągnąć cele i nie rozpraszać się za szybko. Wszystko przyjdzie z czasem, ale jak pracujesz to pracuj. Nie poddawaj się, gdy coś nie wychodzi i zacznij rozwijać swoje działanie. Będzie na pewno ciężko, bo takie są początki. Nie dawaj się wymówkom i działaj!

Outsourcing.

To warto także zrobić w swojej działalności, gdy chcesz mieć więcej czasu. Chodzi tu także o swoich pracowników, aby ich zatrudnić i dać obowiązki, które Ty wcześniej miałeś. To także jest skuteczne, ale wymaga pokazania co i jak dana osoba ma robić. Ale po dobrym szkoleniu wszystko powinno być dobrze, a Ty znajdziesz ten czas dla siebie i będziesz mieć więcej czasu w biznesie. Wiele rzeczy możesz zlecać i dzięki temu zwiększać ilość wolnego czasu. Jednak nie jest to tanie i trzeba mieć zapas pieniędzy, aby outsourcing działał naprawdę dobrze! Ale ta praca z czasem się zwraca i Twoja działalność zacznie działać na wyższych obrotach.

Automatyzacja.

Warto zautomatyzować wszystko to, co możesz i mieć z głowy daną czynność w swoim biznesie. To często wymaga pracy i zaangażowania w daną czynność i pokazania o co chodzi w niej. Dopiero potem trzeba znaleźć sposób na automatyzację. To długi proces, ale może warto coś z tym zrobić, aby mieć więcej czasu w biznesie? Jeżeli masz możliwość automatyzacji i chcesz mieć więcej czasu w biznesie to warto… Nawet gdybyś miał więcej pracować przez pewien czas. Co możesz wdrożyć, aby unowocześnić swój biznes? Jakie rzeczy możesz ogarnąć? Co możesz wdrożyć, aby modernizować swoje działanie?

Prowadź kalendarz.

Żeby wiedzieć co i jak masz robić danego dnia. To proste, ale możesz zauważyć ile czasu przeznaczasz na głupoty i ile czasu masz dla siebie i ile czasu przeznaczasz na biznes. To taki proces, który pokazuje Ci co i jak zmienić, gdy jesteś zapracowany. Warto planować i chybo o tym wiesz, ale jako to zrobić skutecznie? Twórz priorytety i sprawdzaj, co jest dla Ciebie najważniejsze w danym czasie? Rób najpierw rzeczy najtrudniejsze! To, co wymaga dużo czasu. Więc zacznij od tego, aby planować i zapisywać plan w kalendarzu. To bardzo pomaga. Ja używam kalendarza papierowego, ale możesz też znaleźć kalendarze online. Jak Ty chcesz mieć więcej czasu w biznesie?

Drobne zadania.

Nie musisz działać cały dzień, a potem parę dni nie… Warto podzielić sobie zadania na małe części i działać każdego dnia i wypracować sobie nawyk działania. Wtedy praca nie wydaje się taka wielka! Wtedy każdy dzień będzie produktywny, a Ty będziesz mieć więcej czasu.

2 Comments

  1. Marketer Internetowy21 kwietnia 2017

    Jak dbasz o swój czas?

    Odpowiedz
  2. Piotr Szostak24 kwietnia 2017

    Ja najbardziej lubię automatyzację czynności i kalendarz.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top