Wartość w sprzedaży, czyli jak ją dawać i z niej korzystać?

Jak dodać wartość w sprzedaży? Co robić, aby sprzedaż była jeszcze lepsza?

Czego klienci potrzebują?

To podstawowe pytania, aby dowiedzieć się czego tak naprawdę klienci potrzebują i chcą kupić od Ciebie? Wejdź w skórę klienta i zobacz co według Ciebie może on potrzebować? Czego szuka i co ma w głowie szukając danego produktu czy usługi? To na początku będzie trudne, ale z czasem będzie to coraz łatwiejsze, gdy dobrze ich poznasz. Wiesz już co potrzebuje nisza? To na co czekasz? Zacznij się wybijać w niszy i dawać jak najlepsze rozwiązania! Na pewno czeka Cię wiele pracy, ale nie możesz się poddawać, bo trzeba dawać wartość w sprzedaży. Aby Twoi klienci mieli jak najlepsze wyniki! Sprzedaż nie jest łatwa, ale sobie poradzisz! Powodzenia!

Próbki produktu.

Zobacz co robią producenci oprogramowania. Dają na chwilę darmową i pełnoprawną wersję produktu, aby wszystko przetestować u siebie. Potem kończy się licencja i albo kupisz albo odinstalujesz. To proste, a działa. Zobacz, może Ty możesz coś podobnego zaoferować? Jakąś darmową próbkę czy mały prezent. To dobry sposób na to, aby ludzie poznali Twoje produkty, gdy dasz im kawałek wiedzy ze szkolenia. Gdy pokażesz im jakiś materiał z książki. Tak możesz przekonać swoich klientów do zakupów. Tak możesz rozwijać swoją sprzedaż.

Dodaj jeszcze większą wartość.

Większą niż daje reszta. Daj coś więcej niż oczekują klienci. Może to ich zachęci do kupna tego, co sprzedajesz. To jest bardzo proste a może Ci dać ciekawe rezultaty. Zobacz jak to działa u Ciebie. To może być produkt dodatkowy lub usługa za darmo. Jest wiele możliwości podarowania większej wartości. Pokaż w ofercie, że dajesz więcej niż to kosztuje. Że warto Ci zaufać i że możesz dać wiele wyników swoim klientom. Ale musisz to pokazać w swojej ofercie. Pokazać, że masz wartościowy produkt lub usługę. Nie będzie to zawsze łatwe, ale ogarniesz to!

Follow up

Stwórz kolejkę sprzedaży, którą można łatwo testować. Możesz to zrobić poprzez email marketing. Dajesz po prostu kolejkę maili i najpierw edukujesz, a dopiero potem sprzedajesz. To wymaga pracy i zaangażowania, ale daje na pewno dobry rezultat (gdy robi się to dobrze). Im więcej pracy wdrożysz w edukację klienta tym bardziej poznasz jego potrzeby i pokażesz mu, że ma problem. Warto więc edukować klienta i pokazać mu, że ma wyzwanie i że Ty możesz go pokonać!

Forum lub czat.

Lub inne formy kontaktu z ludźmi. To może być infolinia czynna całą dobę lub telefon czynny całą dobę. Forum i czat też jest ciekawą formą kontaktu. Ja ostatnio też zostałem super obsłużony poprzez czat i byłem naprawdę zadowolony. Jest wiele metod na komunikację.

Święta i inne okazje.

Nie wiem czy to ma sens według mnie, ale może u Ciebie się coś sprawdzi. To na przykład jakieś rabaty z okazji świąt itp. Warto się nad tym zastanowić u siebie, bo wiele osób najpierw zwiększa ceny a potem obniża z jakiejś tam okazji. Trzeba po prostu być czujnym.

Czym dla Ciebie jest wartość w sprzedaży?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy16 stycznia 2017

    Jaką wartość dajesz innym?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top