Trzeba budować relację, ale jak to robić dobrze i skutecznie?

W życiu jak i w biznesie trzeba budować relację, ale jak to robić… No właśnie…

Budować relację możesz na różne sposoby. W Internecie poprzez bloga czy media społecznościowe. Lokalnie możesz mieć dobrą obsługę klienta i miłego sprzedawcę, który wie co i jak sprzedaje. Nie jest to proste na początku, ale musisz się nauczyć budować relację z innymi ludźmi. Jak każdą umiejętność, tak jak i tutaj, musisz zdobyć poprzez praktykę.

W relacji musisz nauczyć się też perswazji czy sprzedaży. Trzeba jakoś przekonać tych swoich przyszłych klientów do tego, aby coś kupili. Nie ma tak, że zrobisz produkt i każdy będzie o nim wiedział. Tak prosto to nie jest (a szkoda…). Naprawdę trzeba się postarać nad swoimi działaniami, aby mieć skuteczną sprzedaż i aby budować relację. Dla nie to ciężki kawałek ebiznesu, ale każdy ma jakieś słabsze strony. Ale trzeba z tymi ułomnościami popracować. Nigdy się nie poddam! Ty też się nie poddawaj!

Zrób wszystko, aby budować relację skutecznie i szybko. Ludzie chcą relacji z innymi ludźmi, a nie z firmami. Jakoś bardziej ufają osobie… Coś w tym chyba jest. Ja sam wolę widzieć jakiegoś ciekawego rzecznika niż pismo jakiejś marki. Za każdym dobrym biznesem kryje się jakiś ciekawy człowiek. Pokaż swoją osobowość w biznesie i ludzie zaczną Ci ufać. Zaufają potem samej marce, ale ktoś za nią musi się kryć. To może być nawet bohater marki, czyli na przykład wymyślona postać, która promuje i pokazuje Twoje usługi lub produkty… To jest coraz bardziej popularne.

A Ty jak budujesz relację? Co robisz, aby ludzie zaufali Twoim produktom? Czym się wyróżniasz? Co chcesz zrobić lepiej od reszty? Jak chcesz się wybić? Co innego chcesz pokazać? Jakie widzisz możliwości na rozwój? Zastanów się nad tym, co chcesz osiągnąć i do tego dąż. Będzie ciężko, ale kto powiedział, że ma być prosto? Zacznij się rozwijać już dziś! Liczę na to, że Ci się uda i będziesz działać w swojej niszy skutecznie!

1 Comment

  1. Marketer Internetowy14 stycznia 2019

    Jak tam Twoja budowa relacji?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top