To treści jakie tworzysz są ważne! Po co Ci one w sprzedaży?

Wszystko co publikujesz na blogu to treści. Jednak nie możesz ograniczać tworzenia nowych wpisów na blogu.

To treści na blogu powodują, że on się rozwija. Mogą to być same teksty, wideo czy audio. Nie ma tutaj ograniczeń i wszystko zależy od  Twojej kreatywności! Nie bagatelizuj tego co i jak publikujesz, bo to ważne w Internecie, aby dawać ludziom dużo wartości! Może na początku nie jest to jakieś proste, bo musisz zdobyć odpowiednią wiedzę, aby się nią dzielić! Bo cały marketing treści wymaga ogromnego zaangażowania z Twojej strony lub Twoich pracowników. Tworzenie wartości dzisiaj jest bardzo ważne i nie można o tym zapominać. Trzeba dawać wartość i robić wszystko, aby angażować klientów w proces sprzedażowy Twoich produktów. Nie ma tak, że będziesz tylko sprzedawał i mówił: “KUP! KUP!”, to już dzisiaj nie działa. Musisz to opakować jakimiś treściami. To treści budują Ci zaufanie i markę. Ale samo się to nie zrobi! Samo się nie napisze czy nagra. Trzeba na to poświecić czas i tyle!

To treści są czymś, co przyciąga Twoich przyszłych klientów. Możesz ich edukować i pokazać jaki produkt dla danej osoby jest konieczny. Nie ma tak, że sprzedasz wszystko każdemu. Ta segmentacja jest bardzo ważna. Dzielenie ludzi na grupy, które mają podobne zainteresowania i problemy. To wszystko wymaga dużej pracy nad niszą i nad jej problemami. To treści przyciągają ludzi na Twojego bloga czy kanał na YouTube. Tworzenie treści nie jest proste. Trzeba dobrze poznać branżę, aby dobrze dopasować do niej najpierw myśli i te swoje treści, aby potem dopasować do nich jakiś produkt lub usługę.

Zastanów się nad tym, jakie Ty treści chcesz tworzyć i co chce Twoja grupa docelowa. Jakie typ treści są ważne dla Twoich klientów. Jak chcesz ich edukować? Jak sprawić, aby kupowali do Ciebie? Musisz ich przeciągnąć, więc to treści znowu są ważne! Pokazanie, że znasz się na rzeczy! A pokazanie siebie jako eksperta nie jest proste. Każdy może nazwać się ekspertem, ale to nie o to chodzi. To ludzie mają Cię za kogoś takiego uznawać. Za specjalistę w danym temacie… Więc trzeba dużo działać, aby zdobyć ten zaszczyt.

Jakie Ty masz pomysł na swoje działanie w Internecie? Co chciałbyś zmienić w niszy poprzez swoje treści? Jak chcesz edukować ludzi, aby wiedzieli co kupują i jaką ma to wartość. A budowa treści to nie hop siup dwa, cztery czy dziesięć słabych artykułów. To mają być wartościowe artykuły i masz nad nimi usiąść i pomyśleć, co jest ważne dla ludzi i o czym trzeba ich edukować. Czego potrzebują przed zakupem? I to treści tutaj wchodzą w grę…

Widzisz jakie to ważne? Edukacja swoich klientów jest bardzo ważna, a możesz to zrobić dzięki treściom! Dzięki blogowaniu, nagrywaniu i dawaniu wartości innym w niszy. Dzięki treściom budujesz także markę i zaufanie oraz społeczność, która pozwoli Ci na coraz lepsze dopasowanie produktu! Jakie treści Ty chcesz stworzyć? Co na początek? Co da Ci największe zyski? Pamiętaj o tym, że to treści jakie udostępniasz jest ważne, bo to edukuje klienta i dzięki temu wie, na co zwrócić uwagę przy zakupie!

Posted in Copywriting.