To treści, jakie tworzysz, są ważne! Po co Ci one w sprzedaży?

Wszystko, co publikujesz na blogu to treści. Jednak nie możesz ograniczać tworzenia nowych wpisów na blogu! 

Treści na blogu musi być dużo, więc czeka Cię wiele pracy. Nie ma co się poddawać, gdy coś nie wychodzi, ale trzeba cisnąć! Nic nie przyjdzie samo i Twój blog też się nie rozwinie bez odpowiednich treści. Masz na nie pomysł? 

To treści, jakie tworzysz, są ważne w sieci! 

To treści na blogu powodują, że on się rozwija. Mogą to być same teksty, wideo czy audio. Nie ma tutaj ograniczeń i wszystko zależy od  Twojej kreatywności! Nie bagatelizuj tego co i jak publikujesz, bo to ważne w Internecie, aby dawać ludziom dużo wartości! Może na początku nie jest to jakieś proste, bo musisz zdobyć odpowiednią wiedzę, aby się nią dzielić! Bo cały marketing treści wymaga ogromnego zaangażowania z Twojej strony lub Twoich pracowników. Tworzenie wartości dzisiaj jest bardzo ważne i nie można o tym zapominać. Trzeba dawać wartość i robić wszystko, aby angażować klientów w proces sprzedażowy Twoich produktów. Nie ma tak, że będziesz tylko sprzedawał i mówił: „KUP! KUP!”, to już dzisiaj nie działa. Musisz to opakować jakimiś treściami. To treści budują Ci zaufanie i markę. Ale samo się to nie zrobi! Samo się nie napisze, czy nagra. Trzeba na to poświecić czas i tyle!

To treści są czymś, co przyciąga Twoich przyszłych klientów. Możesz ich edukować i pokazać jaki produkt dla danej osoby jest konieczny. Nie ma tak, że sprzedasz wszystko każdemu. Ta segmentacja jest bardzo ważna. Dzielenie ludzi na grupy, które mają podobne zainteresowania i problemy. To wszystko wymaga dużej pracy nad niszą i nad jej problemami. To treści przyciągają ludzi na Twojego bloga czy kanał na YouTube. Tworzenie treści nie jest proste. Trzeba dobrze poznać branżę, aby dobrze dopasować do niej najpierw myśli i te swoje treści, aby potem dopasować do nich jakiś produkt lub usługę.

Zastanów się nad tym, jakie Ty treści chcesz tworzyć i co chce Twoja grupa docelowa. Jakie typ treści są ważne dla Twoich klientów. Jak chcesz ich edukować? Jak sprawić, aby kupowali do Ciebie? Musisz ich przeciągnąć, więc to treści znowu są ważne! Pokazanie, że znasz się na rzeczy! A pokazanie siebie jako eksperta nie jest proste. Każdy może nazwać się ekspertem, ale to nie o to chodzi. To ludzie mają Cię za kogoś takiego uznawać. Za specjalistę w danym temacie… Więc trzeba dużo działać, aby zdobyć ten zaszczyt.

Jakie Ty masz pomysł na swoje działanie w Internecie? Co chciałbyś zmienić w niszy poprzez swoje treści? Jak chcesz edukować ludzi, aby wiedzieli, co kupują i jaką ma to wartość. A budowa treści to nie hop siup dwa, cztery czy dziesięć słabych artykułów. To mają być wartościowe artykuły i masz nad nimi usiąść i pomyśleć, co jest ważne dla ludzi i o czym trzeba ich edukować. Czego potrzebują przed zakupem? I to treści tutaj wchodzą w grę…

Widzisz jakie to ważne? Edukacja swoich klientów jest bardzo ważna, a możesz to zrobić dzięki treściom! Dzięki blogowaniu, nagrywaniu i dawaniu wartości innym w niszy. Dzięki treściom budujesz także markę i zaufanie oraz społeczność, która pozwoli Ci na coraz lepsze dopasowanie produktu! Jakie treści Ty chcesz stworzyć? Co na początek? Co da Ci największe zyski? Pamiętaj o tym, że to treści, jakie udostępniasz, są ważne, bo to edukują klienta i dzięki temu wie, na co zwrócić uwagę przy zakupie!

To treści, jakie tworzysz, są ważne, więc musisz ich tworzyć jak najwięcej. Nie ma co się poddawać, gdy nie masz do tego motywacji i nie czujesz, że jesteś kreatywny. Wszystko przyjdzie z czasem, więc działaj do skutku! Masz pomysł na siebie w Internecie i na swoją sprzedaż? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Pochwal się, czy Ty tworzysz treści dla innych?

Warto edukować klienta?

Scroll to top