Taktyki społecznościowe, co warto robić w social media?

Taktyki społecznościowe, co to takiego? Jakie taktyki w mediach społecznościowych są ważne?

Oto kilka przykładów, co robić, aby osiągnąć swoje cele? Co masz do przekazania innym i jakie masz metody na działanie w swoich profilach społecznościowych? Jakie chcesz mieć wyniki online? Co sprawi, że Twoja zasięgi będą lepsze? Czym chcesz się podzielić ze swoimi obserwującymi? Jak chcesz się promować i tworzyć wartościowe treści? Co możesz zrobić, aby mieć coraz lepsze rezultaty swoich internetowych działań?

Jakie są dobre taktyki społecznościowe?

Zacznij od Twittera i Facebooka. To na początek dobre serwisy do nauki. Rejestracja trwa chwile i jest darmowa. Nie musisz się znać dobrze na komputerach, aby to zrobić. Możesz zacząć już dziś i zacząć na przykład z prowadzeniem fanpage. Nie musisz mieć od razu bloga. Dobrze prowadzony fanpage też może być dochodowy i możesz dzięki profilom dawać ludziom wartość i im pomagać. To nie jest nic trudnego. Zacznij teraz. NIE CZEKAJ! Rejestracja to początek. Dopiero potem zaczyna się prawdziwe działanie i promocja. Nie ma na co czekać! Są też inne serwisy. Wybierz te najlepsze dla Ciebie.

Dodawaj coś codziennie. Nawet coś małego. Im więcej piszesz, tym lepiej dla Ciebie i Twoich obserwatorów. Ale musisz być konsekwentny, aby dodawać coś codziennie. Nie jest to trudne, jeśli znasz się na temacie i rozwijasz swoją pasję. Jednak teraz serwisy obcinają zasięgi i trzeba się bardzo postarać, aby mieć efekty. Czasem trzeba inwestować w to pieniądze, ale jak nie chcesz, to nie musisz. Wszystko zależy, jakie masz priorytety.

Dodawaj linki, ale nie tylko do Twojej strony. Warto dzielić się także innymi treściami. Pokaż, że warto Cię obserwować! Umieszczaj linki do innych rzeczy, które mogą zaciekawić ludzi korzystających z Facebooka czy Twittera lub innego serwisu. Warto dzielić się swoją i cudzą wiedzą. Tu też wszystko zależy od Ciebie i Twojej strategii. Dawaj wszystko, co wartościowe na swoich profilach społecznościowych. Jakie Ty masz taktyki społecznościowe?

Nie kopiuj rzeczy, które ktoś już opublikował. Nie dodawaj tysiąc razy to co inni, bo tak nie wyróżnisz się w mediach społecznościowych. Robienie to, co inni i dodawanie tego, co jest na topie, nie działa na dłuższą metę. Sprawdź, jak popularne rzeczy działają u Ciebie.

Dodawaj coś z życia swojego czy Twojej firmy. To zwiększy zaufanie ludzi obserwujących Twój profil. Ja lubię takie profile i warto je obserwować, aby wiedzieć, jacy ludzie tam pracują i jak wygląda ich praca. Czasem warto coś takiego dodać. Pokazać ludzką stronę swojej działalności w social media.

Zadawaj pytania, które pobudzają ludzi do ich odpowiadania. To chyba jest oczywiste. Angażujesz wtedy swoich obserwatorów. Warto mieć na uwadze to, że mają być to pytania otwarte. Rób wszystko, aby działać skutecznie i dawać wartość użytkownikom i obserwującym Twoje profile. Dostosuj do każdego profilu swoje treści. Nie musisz wszędzie dodawać tego samego. Warto, aby każdy profil się czymś wyróżniał!

Dodaj zdjęcie w profilu lub logo. Niech ludzie wiedzą, z kim mają do czynienia. To nie musi być nie wiadomo, jakie zdjęcie, zrobione przez profesjonalistę. Pokaż swoją twarz! Pokaż siebie z dobrej strony. Pokaż, że za profilem stoi dobry człowiek i ktoś, kto ma przydatną wiedzę.

Odpowiadaj na prywatne wiadomości. To często pomaga ludziom w podjęciu decyzji o kupnie, gdy coś sprzedajesz. Warto być pomocnym i dawać wartość innym.

Baw się! Niech integracja z innymi będzie dla Ciebie przyjemna! Na pewno trzeba dobrze znać swój temat, aby się nim bawić, ale zrób wszystko, by ludzie byli zadowoleni z obecności i aktywności na Twoich profilach.

Ustal cel. Zrób wszystko, by wiedzieć, po co działasz na danym portalu społecznościowym? Do kogo kierujesz swoje treści i co chcesz przez to zyskać? Określ dobrze swoją grupę odbiorców. Zobacz, co możesz przekazać innym? Jak chcesz się komunikować ze swoją niszą? Co zrobisz, aby mieć coraz lepsze wyniki i coraz lepsze statystyki?

Na pewno musisz budować zaangażowanie. Zrób wszystko, by Twoi odbiorcy byli obecni na profilach. Rób wszystko, by byli aktywni. To na pewno nie jest łatwe zadanie, ale trzeba się starać z całych sił, by osiągnąć cele. Nie ma tak, że ludzie sami się będą udzielać. Trzeba ich do tego zaprosić. Dać im powód do działania. Zacznij zadawać pytania! Zrób wszystko, by każdy profil żył i był dla Ciebie i Twoich odbiorców, wartościowy.

Na pewno musisz być cierpliwy w swoich działaniach. Bądź kreatywny i nie poddawaj się, gdy nie masz pomysłów na działanie. Sprawdzaj swoje wyniki poprzez statystyki i zobacz, co w danym portalu działa najlepiej. Zadbaj o to, aby Twoje treści były wartościowe!

A Ty jak korzystasz z mediów społecznościowych? Jakie masz taktyki społecznościowe?

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Tomasz Chrobak
9 lat temu

Co warto dodać do tych przykładów?

Scroll to top