Social media dla biznesu, czyli jak się wybić poprzez portale?

Jak według mnie powinno wyglądać social media dla biznesu?

Co jest ważne w małych firmach i jak wykorzystać media społecznościowe do budowy marki czy relacji?

Bądź konkurencyjny.

To podstawa, aby być trochę innym niż reszta profilów w Twojej niszy. Musisz się naprawdę dobrze postarać nad tym, aby się czymś wyróżnić. Pokaż swoją markę z dobrej strony i każdego dnia buduj swoją markę poprzez media społecznościowe. To czasem jest naprawdę trudne, bo nie jest to dla każdego oczywiste na początku, jak dobrze prowadzić profil w portalach społecznościowych.

Jak możesz się wyróżnić na tle innych? Możesz mieć ciekawe teksty i coś fajnego do powiedzenia innym. Możesz dawać ciekawe grafiki. Możesz pomagać ludziom, gdy reszta tego nie robi. Jest wiele możliwości, więc warto jest coś wybrać dla siebie. Co możesz przekazać innym? W czym możesz być konkurencyjnym? Co możesz przekazać, dzięki swoim działaniom? Co zrobisz, aby ludzie lgnęli do Twojej marki?

Pokaż siebie!

Ludzie nie lubią nudnych biznesów! Klient chce budować relację z człowiekiem, więc warto jest pokazywać siebie i nie pisać tylko jako firma, ale jako przedstawiciel marki. Musisz być człowiekiem i dawać do profilu swoją osobowość. Wtedy profil naprawdę się rozwija i masz możliwości, aby mieć ciekawy profil. Pokaż swoją drogę do celu. Pokaż jak sobie radzisz w niszy. Takie historie sukcesu są mega ważne i trzeba się nad tym skupić! Pokazać swoje poczynania w danym temacie. Przekazać swoje myśli i wątpliwości na drodze do celu.

Pokaż coś innego niż reszta.

Czasem sama osobowość i charakter profilu nie wystarcza. Musisz pokazać także coś innego. Może to być jakaś nietypowa seria wpisów lub coś podobnego, co nie ma konkurencja. Możesz się bardziej udzielać i pomagać w podstawach ludziom w prywatnych wiadomościach. Tego jest naprawdę wiele i można coś ciekawego znaleźć dla siebie. Co to może być u Ciebie? Czym Ty się wykażesz? Jaki masz pomysł na swoje profile społecznościowe?

Dawaj dużo wartości.

Ja staram się to robić jak najczęściej, bo to najlepiej konwertuje i daje wartość mi i moich obserwującym i fanom. Co możesz przekazać innym? Co możesz pokazać swojej niszy? Jaką WARTOŚĆ im dać, aby byli wierni Twojej marce? Nie ma lekko w dawaniu dużej wartości, ale nie można się poddawać w tym! Ludzie z czasem docenią Twoje wysiłki i zaczną kierować swoją uwagę na markę, którą tworzysz! Na pewno nie jest to łatwe, ale do zrobienia!

Bądź wytrwały i konsekwentny.

To także jest bardzo ważne, bo trzeba naprawdę się napracować, aby media społecznościowe działały i dawały obu stronom wartość. To naprawdę wymaga ogromu pracy, ale Ty się nie poddasz, co nie?

Social media dla biznesu – co to dla Ciebie znaczy?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy25 kwietnia 2018

    Jak Ty się promujesz?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top