Social media dla biznesu, czyli jak się wybić poprzez portale?

Jak według mnie powinno wyglądać social media dla biznesu?

Co jest ważne w małych firmach i jak wykorzystać media społecznościowe do budowy marki czy relacji? Zastanów się, czy robisz wszystko, by działać skutecznie w mediach społecznościowych?

Czym są social media dla biznesu?

Portale społecznościowe mogą Ci zbudować naprawdę sporą markę, ale jak?

Bądź konkurencyjny.

To podstawa, aby być trochę innym niż reszta profilów w Twojej niszy. Musisz się naprawdę dobrze postarać nad tym, aby się czymś wyróżnić. Pokaż swoją markę z dobrej strony i każdego dnia buduj swoją markę poprzez media społecznościowe. To czasem jest naprawdę trudne, bo nie jest to dla każdego oczywiste na początku, jak dobrze prowadzić profil w portalach społecznościowych.

Jak możesz się wyróżnić na tle innych? Możesz mieć ciekawe teksty i coś fajnego do powiedzenia innym. Dostarczać ciekawe grafiki? Możesz pomagać ludziom, gdy reszta tego nie robi. Jest wiele możliwości, więc warto, jest coś wybrać dla siebie. Co możesz przekazać innym? W czym możesz być konkurencyjnym? Co możesz przekazać, dzięki swoim działaniom? Co zrobisz, aby ludzie lgnęli do Twojej marki?

Pokaż siebie!

Ludzie nie lubią nudnych biznesów! Klient chce budować relację z człowiekiem, więc warto, jest pokazywać siebie i nie pisać tylko jako firma, ale jako przedstawiciel marki. Musisz być człowiekiem i dawać do profilu swoją osobowość. Wtedy profil naprawdę się rozwija i masz możliwości, aby mieć ciekawy profil. Pokaż swoją drogę do celu. Pokaż, jak sobie radzisz w niszy. Takie historie sukcesu są mega ważne i trzeba się nad tym skupić! Pokazać swoje poczynania w danym temacie. Przekazać swoje myśli i wątpliwości na drodze do celu.

Pokaż coś innego niż reszta.

Czasem sama osobowość i charakter profilu nie wystarcza. Musisz pokazać także coś innego. Może to być jakaś nietypowa seria wpisów lub coś podobnego, co nie ma konkurencja. Możesz się bardziej udzielać i pomagać w podstawach ludziom w prywatnych wiadomościach. Tego jest naprawdę wiele i można coś ciekawego znaleźć dla siebie. Co to może być u Ciebie? Czym Ty się wykażesz? Jaki masz pomysł na swoje profile społecznościowe?

Dawaj dużo wartości.

Ja staram się to robić jak najczęściej, bo to najlepiej konwertuje i daje wartość mi i moich obserwującym i fanom. Co możesz przekazać innym? Co możesz pokazać swojej niszy? Jaką WARTOŚĆ im dać, aby byli wierni Twojej marce? Nie ma lekko w dawaniu dużej wartości, ale nie można się poddawać w tym! Ludzie z czasem docenią Twoje wysiłki i zaczną kierować swoją uwagę na markę, którą tworzysz! Na pewno nie jest to łatwe, ale do zrobienia!

Bądź wytrwały i konsekwentny.

To także jest bardzo ważne, bo trzeba naprawdę się napracować, aby media społecznościowe działały i dawały obu stronom wartość. To naprawdę wymaga ogromu pracy, ale Ty się nie poddasz, co nie?

Social media dla biznesu — co to dla Ciebie znaczy?

Subskrybuj
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Marketer Internetowy

Jak Ty się promujesz?

Scroll to top