Poszukaj potrzeb niszy i tego, co potrzebują ludzie w danej branży.
Nie ma tak, że sobie wymyślisz problem. Musisz zbadać czy Twój produkt, czy usługa będzie chętnie kupowana. Sprawdź na początku to, co jest kluczem w rozwiązaniu problemu Twojej niszy. Masz pomysł na swoją ofertę?
Poszukaj potrzeb, czy to takie łatwe?
Nie! I wiele osób na samym początku popełnia błąd, że nie wiem komu i co sprzedawać! A potem płacz, że sprzedaż nie idzie… To jest przykre, ale zgadywanie to nie jest dobra strategia! Musisz zrobić wszystko, aby osiągnąć swoje cele promocji, ale nigdy nie zgaduj! Po co potem mieć problem i posiadać ofertę i produkt i nic nie sprzedawać… Trzeba trochę pomyśleć na początku i zacząć myśleć w swojej działalności! Nie ma nic za darmo i za darmo też nie dowiesz się o potrzebach niszy. Warto na początek stworzyć jakieś profile w mediach społecznościowych czy bloga i sprawdzać, jakie tematy są chętnie czytane i obserwowane czy lajkowane. To jest według mnie dobry sposób na początek i darmowy, chociaż czasochłonny… Możesz też kierować ruch do strony sprzedażowej i potem budować listę osób zainteresowanych. Możesz też mieć landing page do swojego potencjalnego produktu i prosić o informację, ile dana osoba jest w stanie zapłacić za dane rozwiązanie i wtedy też budujesz bazę adresową z zainteresowanymi osobami. Możesz sprawdzać na blogu, jakie wpisy są chętnie czytane. Masz wiele możliwości na sprawdzenie, ale są one czasochłonne. Jakie Ty masz pomysły? Napisz w komentarzu!
Jakie widzisz potrzeby teraz? Co mógłbyś zmienić w swojej niszy, dzięki swoim rozwiązaniom? Masz pomysł na swoją ofertę i produkty? Wiesz, co chcesz przekazać swojej branży? Czy będzie ciężko na początku? Na pewno, ale nie ma co się poddawać. Jest wiele do zrobienia, ale nie ma co się poddawać na początku. Masz wiele możliwości w wielu niszach! Tylko trzeba je wykorzystać! Nie ma co się poddawać, gdy przyjdą pierwsze błędy! A będzie ich ogrom, więc nie myśl, że wszystko pójdzie gładko.
Jak u Ciebie z tym działaniem? Szukasz potrzeb niszy? Wiesz, czego ona chce i co Ty możesz jej dostarczyć? Ile Ty masz wiedzy i ile musisz jej zdobyć wraz z doświadczeniem, aby stworzyć dobrą usługę? Wiesz, co chcesz zmienić w branży, dzięki swojej pracy? Czeka Cię dużo pracy, co nie? Ale nie ma co się poddawać! Trzeba działać każdego dnia, aby osiągnąć swoje cele. Co Ty chcesz przekazać swojej niszy?
Więc zabierz się do pracy i zacznij myśleć nad tym, co dla Twoich potencjalnych klientów może być ważne? Masz pomysł na coś, co zmieni postrzeganie danego tematu? Warto działać w wielu niszach i nie ma co się poddawać! Masz wiele do zrobienia, więc zabierz się za działanie! Będzie na początku ciężko, ale poradzisz sobie! Jednak najważniejsze jest działanie! I robienie wszystkiego, aby poznać potrzeby swojej niszy! Będzie wiele pracy, ale nie ma co się poddawać! Musisz działać każdego dnia i rozwijać się w swoich pasjach, aby ludzie zauważyli, że znasz się na rzeczy! Budowa marki i poznanie potrzeb niszy nie jest łatwe, ale nie ma co się poddawać! Jakie Ty masz plany na poznanie niszy? Poszukaj potrzeb niszy i zdobądź informację o swoich klientach! Ile Ty masz w sobie sił, aby osiągnąć sukces? Czy ciężko jest poznać potrzeby swojej niszy? Na pewno, ale staraj się być coraz lepszy w tym co robisz i zacznij rozwijać swoje umiejętności potrzebne do osiągnięcia celu.
Jakie Ty masz pomysły na poznanie niszy?