Nie musisz być wybitny w danym temacie! Poznaj podstawy i do dzieła!

Nie musisz być wybitny w danym temacie, aby osiągać sukces!

Jak reagujesz na potrzeby?

Warto wiedzieć, czego potrzebują Twoi klienci i na co zwracają uwagę. Czego szukają? Jakie mają problemy i czym Ty możesz się wyróżnić? Pomyśl nad tym, jakie Ty miałeś na początku problemy? W czym mógłbyś się wykazać przy sprzedaży swoich produktów czy usług? To nie zawsze są łatwe sprawy, więc trzeba się przyszykować na wiele problemów. Na pewno nie będzie Ci łatwo! Jednak po to pracujesz nad sobą, aby ogarnąć dobrze wszystkie problemy. Jak możesz jeszcze lepiej poznać swoją grupę docelową? Co możesz zyskać dzięki tym informacjom? Jak wykorzystać to, że dobrze znasz swoją niszę? Na pewno będziesz mieć coraz więcej informacji z czasem i dobrze dopasujesz swoją ofertę. Wszystkiego można się nauczyć! 

Co możesz zmienić w życiu innych ludzi? 

Na pewno masz jakąś wiedzę, która może przydać się innym ludziom. Co możesz dzięki temu zmienić w ich życiu? Czym możesz się wykazać i co zrobić, aby osiągnąć swoje cele i przy tym pomagać innym ludziom? Szukanie misji życiowe jest mega trudne, ale to czasem przychodzi samo do nas. Ja tak miałem z marketingiem. Nigdy się tym nie interesowałem zbytnio, ale gdy się w to zagłębiałem to coraz bardziej, to mi się to spodobało. Więc zgłębiam się w to coraz bardziej i tak się w tym rozwijam coraz bardziej. A jakie tematy są dla Ciebie ważne? W czym chciałbyś się rozwijać i co zmienić w swoim życiu dzięki temu? 

Nie musisz być wybitny w danym temacie!

Nie musisz być mega profesjonalistą, ale możesz się rozwijać w wielu dziedzinach. Zastanów się nad tym, co Ty możesz zmienić w danej niszy? Czego możesz się nauczyć, aby Twoje działania było coraz lepsze? Jakie projekty tworzyć? W jakie inne czy powiązane nisze wchodzić? Masz wiele możliwości i wiele możesz się nauczyć! Więc nie musisz być w jednej niszy. Ale działaj po kolei, a nie w dziesięciu projektów na raz. Wszystko jest do nauczenia, więc nie musisz być wybitny w danym temacie. Możesz mieć od tego ludzi, a Ty tylko wszystkim zarządzać. Możesz nauczyć się działać w różnych tematach. Ale wszystko po kolei! Pamiętaj! Poznaj podstawy w danej niszy i zacznij pomału się w tym rozwijać. Nie musisz zaczynać od poziomu eksperckiego!

Co możesz poprawić w swojej ofercie? Czym możesz się wyróżnić? 

Zawsze można coś poprawić w swoim działaniu, sprzedaży czy marketingu. Więc nie spoczywaj na laurach, tylko ciągle coś ulepszaj! Nie poddawaj się w swoim działaniu, tylko działaj najlepiej, jak potrafisz. Testuj swoje nowe pomysły i sprawdzaj, co działa w Twoim przypadku. Na pewno to wymaga dużo pracy, ale osiągniesz wiele, jeśli będziesz działał. Twoja oferta może być wyjątkowa, ale musisz nad nią pracować, a nie czekać, aż klient sam Ci powie co zmienić. To Ty masz wyjść przed szereg i zacząć działać w kierunku coraz lepszej sprzedaży. Co Ty zrobisz, aby osiągnąć swój wymarzony sukces? Czym możesz si wyróżnić, aby mieć większą grupę odbiorców? Co możesz zyskać, dzięki temu, że jesteś innowacyjny? Jakie trendy są dla Ciebie ważne i co możesz zmienić w danej niszy, dzięki nowinkom, jakie wdrażasz? Zastanów się nad tym dobrze i zacznij rozwijać siebie w danym temacie. Zrób wszystko, aby osiągnąć swoje cele i mieć coraz większe wyniki w kolejnych niszach! Masz wiele do zrobienia, więc się nie poddawaj pierwszymi porażkami. Dawaj z siebie wszystko i nie pozwól na to, abyś przestał działać! 

Scroll to top