Masz produkt na sprzedaż? Zastanów się!

Masz produkt na sprzedaż? Co możesz zaoferować innym?

Zastanów się, co możesz sprzedawać online? Jakie produkty czy usługi możesz zaprezentować innym? Czy masz coś unikalnego i wyjątkowego, co wyróżni Cię ponad konkurencję? 

Masz produkt na sprzedaż? 

Zastanów się, jak możesz pomóc swoim klientom? Co wyjątkowego możesz dla nich stworzyć? Wiele osób próbuje stworzyć produkt, ale są to zwykle zgadywania. Nie ma zgadywania! Jest tylko badanie potrzeb wiedzy i jej preferencji. Szkoda czasu na myślenie, że coś samo się sprzeda… Co masz dla innych w niszy? Czy dobrze badasz potrzeby swoich potencjalnych klientów? Wiesz, czego potrzebują? Jakie korzyści możesz dostarczyć swoim klientom? Jakie zalety podkreślisz i co zmienisz, dzięki działaniom online? Jak napiszesz skuteczną ofertę? 

Aby mieć dobry produkt na sprzedaż, to trzeba najpierw zbadać rynek i jego potrzeby. Jak zachęcisz do zakupu Twoich rozwiązań? Jak będziesz testować swoją ofertę i sprawdzać jej konwersję? Jak znajdziesz ruch na stronę? Co sprawi, że się wyróżnisz w niszy? Na pewno musisz być profesjonalny i zmieniać coś w życiu klientów! Dlatego Twój produkt musi być świetny i dostarczać mega dużo wartości. Co sprawi, że Twoja oferta będzie najlepsza na rynku? 

Na pewno musisz mieć cel. Zastanów się, ile masz zrobić i komu sprzedać swój produkt. Od początku musisz mieć cel stworzenia ebooka czy kursu. Jaki jest cel Twojego produktu? Do kogo kierujesz swoje treści przed sprzedażą? Jak zachęcisz do kupna produktu? Czy Twój produkt daje skuteczne rozwiązania? Czy spełnia potrzeby i oczekiwania klienta? Jak zainteresujesz ludzi swoją ofertą? Dopasuj do danej grupy docelowej, swój produkt. Co zrobisz, aby klient Cię zauważył ponad inne oferty? Na pewno nagłówek to podstawa. Zachęć do czytania dobrym nagłówkiem, to podstawa. Potem wyszukaj najlepszych rozwiązań dla klienta i pokaż mu w dalszej części oferty, co dla niego masz! Używaj pytań i historii, aby zachęcić do oferty. Opisz swój produkt i pokaż jego korzyści. Co produkt może dostarczyć klientowi? Pokaż dowody na to, że Twoje rozwiązania działają! Jak poprawisz funkcjonowanie klienta? Spróbuj wywołać emocje i to, że nie ma lepszej oferty w danym czasie. Pokaż, że ten zakup sprawi, że klient szybko pokona swoje problemy i wyzwania. Na koniec powiedz klientowi, aby kupił Twój produkt. Wiesz już, jak stworzyć na szybko ofertę, ale jak szybko mieć produkt na sprzedaż? 

To jest dobre wyzwanie, co nie? Bo napisać ofertę może każdy, ale trzeba nad nią pracować i mieć najlepszy produkt w niszy. Aby stworzyć dobry produkt, to musisz mieć coś do przekazania. Musisz mieć dopasowany produkt do potrzeb swojej niszy. Do kogo kierujesz produkt? Jaką masz grupę docelową? Jakie masz możliwości? Czy sprzedajesz coś cyfrowego, czy fizyczne produkty? Jakie potrzeby spełniasz klienta? Jaką markę budujesz przy sprzedaży? W jakiej niszy chcesz działać? Co masz do poprawy? Jak zachęcisz do swojej marki? Nie wystarczy mieć dobry produkt. Musisz też komuś go sprzedawać. Sprawdzaj, co interesuje Twoją niszę? Jaki masz produkt na sprzedaż? Jakie rozwiązania możesz dostarczyć? Na starcie będzie Ci ciężko, bez doświadczenia, więc musisz go codziennie budować! Nie będzie Ci lekko, ale budowa produktu może być przyjemna, jeśli masz dobry produkt i odpowiednią ofertę. Życzę CI powodzenia. Napisz w komentarzu, co Ty chcesz sprzedawać lub co sprzedajesz! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top