Masz dobry plan biznesowy? Wiesz, co jest ważne dla Twojej branży?
Wiesz, do czego dążysz w swojej niszy? Co masz do zaoferowania swojej niszy? Czy ciężko pracujesz na swój sukces? Jakie wyzwania masz na swojej drodze?
Masz dobry plan biznesowy? Wiesz, co robić?
Co takiego masz dla swoich potencjalnych klientów?
Co z celami Twoich klientów?
Jakie chcą osiągnąć rzeczy? Co powoduje, że chce się im działać i rozwijać w danej dziedzinie? Każdy ma jakieś cele i do czegoś dąży; jeden ma bardziej ambitne, a drugi żyje z dnia na dzień. I oba tryby życia są okej. Więc trzeba dopasować ofertę do Twojej niszy. Zobaczyć, na co reagują Twoi klienci i jaką ofertę możesz im pokazać, mając ich cele przed sobą. Na pewno nie ma lekko w działaniu i szukaniu rozwiązań dla Twoich klientów. Ale trzeba szukać i nie stać w miejscu. Każdego dnia trzeba się rozwijać i poszerzać wiedzę na dany temat. Nie będzie to łatwe zadanie, ale przyszłościowe. Dzięki wiedzy o niszy możesz tworzyć lepsze produkty i usługi. I dzięki temu mieć jeszcze lepszą sprzedaż!
Jakiej wiedzy potrzebujesz?
Każda grupa docelowa potrzebuje jakiejś wiedzy do zdobycia. Jak Ty ją zdobędziesz i przekażesz swoim potencjalnym klientom? Na pewno nie jest to łatwe zadanie, bo każdego dnia trzeba się rozwijać, aby osiągnąć swoje cele w sprzedaży info-produktów. Bez wiedzy i doświadczenia, nie ma dobrej usługi czy produktu. Zastanów się nad tym, co Ty możesz dostarczyć i czym się podzielić? Nie ma lekko w tych czasach zrobić dobry produkt. Klienci są coraz bardziej wymagający i potrzebują coraz bardziej zaawansowanych rzeczy. Dużo jest też początkujących, więc możesz sprawdzić, do jakiej grupy odbiorców się kierujesz. Przetestuj, na jakim poziomie są Twoi klienci? Dla kogo najpierw chcesz stworzyć produkt? Co chcesz zmienić, dzięki swojej pracy?
Co chcesz zmienić w życiu innych ludzi?
No właśnie! To dobre pytanie. Jakiej zmiany potrzebują Twoi klienci? Co chcesz przekazać swoim klientom? Czego oni potrzebują? Jakiej wiedzy i praktyki potrzeba, aby uczyć innych? Na pewno sporej, ale nie możesz się poddawać w tym, co chcesz robić. Trzeba dobrze wykorzystać każdy dzień, aby stworzyć dobrą ofertę. Możesz zmienić życie ludzi, dzięki pracy nad sobą i nad tym, co jest najważniejsze. Czyli na rozwoju siebie i pokazywaniu rozwiązań swoim klientom. Na pewno nie będzie Ci lekko, ale takie jest działanie w sieci. Masz dobry plan biznesowy? To nie wystarczy! Musisz też działać każdego dnia i poszerzać swoje kompetencje. Nic nie przyjdzie Ci samo, więc nie poddawaj się, gdy nie umiesz dobrze przekazać wiedzy. Nabądź doświadczenia i zacznij edukować w łatwych dla siebie tematach. Potem mów o coraz trudniejszych rzeczach. Tego można się nauczyć, ale nie w kilka dni. Trzeba umieć przekazać wiedzę w łatwy i skuteczny sposób…
Jak zyskasz popularność?
To też jest trudne w tych czasach. Bo jest tyle marek, które będą z Tobą konkurowały. Jakoś trzeba się wyróżnić w danym temacie. Zastanów się, jak Ty to zrobisz? Co zmienisz w sobie, aby osiągnąć cel? Na pewno nie są to łatwe sprawy, które ogarniesz w kilka tygodni. Budowa marki jest czasochłonna i musisz wiele zrobić, aby zostać zauważonym. Zastanów się tylko, co możesz zrobić, aby pokazać swoją wiedzę i doświadczenie. Co możesz zrobić, aby przyciągnąć do siebie ludzi i mieć coraz lepsze efekty sprzedażowe? Nie będzie Ci lekko, ale działaj! Sam plan to nic, trzeba też działać i rozwijać kompetencje. Masz dobry plan biznesowy?
Co według Ciebie jest ważne?