Wiesz, że marketing widzisz wszędzie? Mamy z nim styczność każdego dnia.
Dlatego tak ciężko jest zabrać Twoją uwagę i coś zaproponować, bo wszędzie ktoś coś proponuje. Ciężko jest uzyskać Twoje skupienie, bo ciągle ktoś chce coś od Ciebie. Więc co robić, aby ktoś Cię zauważył?
Czy Ty też marketing widzisz wszędzie?
Zastanów się na chwilę: jakie dziś widziałeś reklamy i czy one były dla Ciebie ważne? Wiele z nas ma już klapki na oczach i nie widzi żadnej reklamy. Jesteśmy tak do niej przyzwyczajeni. Chociaż promocję w sklepie spożywczym widzi więcej ludzi… z czego to wynika? A no z tego, że jak coś potrzebujemy, to widzimy, co trzeba! Dlatego Ty musisz też być ważny dla swojego klienta i musisz mu pokazać coś innego. Budować odpowiednią markę, aby osiągnąć cel.
Więc zastanów się nad tym, jak Ty możesz wykorzystać uwagę klienta do tego, aby coś od Ciebie kupił? Masz coś innego do przekazania? Masz lepszy produkt i lepiej wypozycjonowaną markę w niszy? Masz wiele możliwości na pokazanie się w Internecie. Spróbuj każdej rzeczy: reklamy, bloga, social media, email marketingu i tak dalej. Możesz łączyć wiele pomysłów w jeden i zwracać na siebie uwagę! To nie będzie łatwe, bo uwaga klienta jest słaba i trzeba się czymś wyróżnić. Co to będzie u Ciebie? Co sprawi, że Twój marketing będzie skuteczny? Co sprawi, że ludzie zauważą Twoją markę? Co może Cię wyróżnić? Cena? Metody? Rozwiązanie? Coś zupełnie innego? Nie masz od razu uwagi klienta przy sobie, więc musisz sobie na to zapracować! Sama marka się nie stworzy i nie będzie Ci łatwo na początku, gdy nikt Cię nie zna. Ale pomału, do przodu i przed siebie i będziesz mieć wyniki! Więc zastanów się, czy masz czas i pieniądze na odpowiedni marketing? Czy masz coś unikalnego w swojej marce, co sprawi, że ludzie będą od Ciebie kupowali?
To ciężkie zadanie, co nie? Co Ty możesz zrobić, aby osiągnąć swoje cele? Masz coś ciekawego do przedstawienia? Jakie masz rozwiązania? Co możesz zmienić w życiu swoich klientów? Czy masz unikalny sposób na problem i coś, co Cię wyróżni ponad konkurencję? Masz tyle rzeczy do zrobienia, aby Twój marketing działał. Masz tyle metod promocji i możesz wiele rzeczy łączyć, aby mieć dobry marketing. Więc zastanów się, czy to dla Ciebie? Czy masz na tyle sił i energii, aby to zrobić samemu? Czy wolisz to zlecić komuś innemu, ale za pieniądze, których nie ma na początku? No właśnie… najważniejszy jest budżet. Bo jeden go ma na początku, a drugi nie i trzeba się zastanowić, co zrobić, aby zrobić dobry marketing.
Marketing widzisz wszędzie, więc też masz wiele inspiracji od konkurencji. Więc zastanów się, jak Ty możesz zmienić swój marketing, patrząc na konkurencję? Czy robi coś ciekawego i Ty też to możesz wdrożyć? Co zmieni Twoja działalność w danej niszy? Co takiego możesz zyskać, dzięki pracy nad promocją swojej oferty? Masz tyle wiedzy do przyswojenia! Więc zabierz się za pracę i ucz się marketingu! To ważne w tych czasach, aby zwrócić na siebie uwagę! Więc do pracy, nie ma na co czekać!
Jak Ty promujesz swoją ofertę?