Jakie potrzeby ma Twoja nisza?

Jakie potrzeby ma Twoja nisza? Co warto wiedzieć o działaniu online? 

Na pewno po coś działasz w danej niszy. Co warto wiedzieć o tym, jak działać online, by mieć codziennie nowe doświadczenia? Czy łatwo jest się rozwijać online? Nie tylko potrzeba Ci dobrego produktu, ale także dużo wiedzy o niszy! 

Jakie potrzeby ma Twoja nisza? 

Jesteś pewny tego, co sprzedajesz? Wiesz, co jest ważne dla Twoich odbiorców? Masz coś sprecyzowanego i indywidualnego do sprzedaży? Jak dotrzesz do swojej niszy? Co masz dla niej interesującego? Jak ogarniesz potrzeby swoich klientów? 

Na pewno trzeba dobrze znać nisze i jej problemy. Bez tego nie ma co zaczynać działania online. Nie może by to za szeroka nisza, ani zbyt wąska. Musisz dobrze dopasować temat swojego produkty do potrzeb niszy. Skup się na jednym, dwóch problemach i spróbuj je rozwiązać! Jakie branży by Cię interesowały na początek? Może coś z kręgu Twoich zainteresowań? Co jest dla Ciebie ważne w danej niszy? Czym możesz się wykazać w danym temacie? Masz ogarnięta grupę docelową i wiesz, kim jest Twój klient? Jaki masz profil idealnego klienta? Co masz mu do zaoferowania? Widzisz jakieś problemy ludzi w danej niszy? Czego potrzebuje Twój idealny klient? Masz odpowiedni produkt, który rozwiązuje problem? Co sprawi, że będziesz lepszy do konkurencji? Jakie pokażesz korzyści produktu i to, w czym on pomoże Twoim klientom? Co sprawi, że problem klienta się rozwiąże? 

Potem zacznij analizować potrzeby całej niszy. Czego ona potrzebuje? Zbadaj dobrze to, czego potrzebuje dana branża. Ile wiesz o swojej niszy? Czego ona potrzebuje i jakie są trendy zakupowe klienta? Gdzie i kiedy ludzie szukają rozwiązań? Sprawdzaj inne firmy w danej niszy i zobacz, jak u nich działa marketing czy sprzedaż. Warto obserwować konkurencję i jej działania. Jakie mocne i słabe strony ma konkurencja? Co masz innowacyjnego dla sowich klientów, czego nie ma konkurencja?  Poznawaj dobrze swoich klientów i to, jak zachowują się w czasie zakupów. Obserwuj, twórz ankiety i sprawdzaj, czego potrzebuje nisza! Co motywuje ludzi do zakupu i jakie mają problemy i frustracje? 

Jak tam Twoja oferta? Czym się wyróżnisz w ofercie? Po tym, jak dowiesz się o potrzebach niszy, to trzeba ogarnąć ofertę. Musisz mieć dobry produkt. To na początek! Jak dopasujesz produkt do oczekiwań klientów? Czy Twój produkt spełnia wymagania klienta? Czy rozwiązuje problemy i lęki klienta? Wprowadzają ulepszenia do produktu i zrób wszystko, by dawał dużo wartości. Jak będziesz promować swój produkt? Co chcesz przekazać swoim marketingiem? Dawaj dużo wartości do produktu. Skup się na celach sowich i klientów. Jak pomożesz im przejść z punktu A do B? Gdzie będziesz szukać swoich klientów? Gdzie chciałbyś się reklamować? Masz wiele możliwości na promocję swojego produktu Wybierz kilka i bądź, gdzie Twoi odbiorcy! 

Więc, jak Ty zaczniesz działać online? Aby osiągnąć sukces, to potrzebujesz wielu działań! Co zrobisz, aby osiągnąć swoje cele? Jak będziesz się komunikował z klientami? Co zrobisz, aby osiągnąć swoje sukcesy i przy tym pomagać innym w ich problemach? Na pewno za darmo nie będziesz się rozwijał. Warto zmonetyzować swoją wiedzę i doświadczenia. Jesteś gotów na tworzenie produktu? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top