Jaki jest problem niszy?

Jaki jest problem niszy? Co warto o niej wiedzieć? 

Na pewno nie ma co działać w niszy, jeśli nie zna się jej wyzwań. O czym warto wiedzieć na początku swoich działań? Jakie segment rynku jest dla Ciebie ważny i jakie problem wybierasz? 

Jaki jest problem niszy?

Czego nie robi konkurencja w niszy lub co robi źle, że możesz się wybić w danym temacie? Co możesz zmienić, dzięki swojej pracy online? Widzisz możliwości zysku w danej niszy i wiesz, jakie problemy mają ludzi w branży? Jakie potencjał widzisz w rozwoju i co możesz zyskać, dzięki pracy w sieci? Dobrze zdefiniowany problem niszy sprawia, że możesz osiągnąć sukces. Czeka Cię jednak wiele pracy i wiele rzeczy do zmiany w życiu klientów, aby odnieść sukces w sprzedaży. Jakie Ty widzisz wyzwania w niszy? Jakie widzisz potrzeby ludzi i jakie mają problemy w swoim życiu? Jak zachowują się ludzie z problemem i jak możesz im pomóc ogarnąć problem na ich drodze? Czego potrzebują ludzie z danym problemem? 

Na pewno znalezienie niszy nie dla każdego jest proste, bo każdy ma inne zainteresowania i inną wiedzę. Każdy ma inne zasoby i inaczej działa. Trzeba się dostosować do problemu branży i wiedzieć, jakie Ty miałeś wyzwania. Na pewno wybór niszy jest trudny, gdy nie ma się zainteresowań, ale chyba każdy ma jakieś. Jak nie to trzeba szukać. Nic samo się nie zmieni, a mówienie, że nie masz pasji, jest po prostu wymówką. Według mnie każdy w swoim życiu powinien szukać pasji, jeśli jej już nie ma. Na pewno małe nisze są lepsze, bo nie ma tyle konkurencji. Jak jest duża konkurencja, to ciężko się wybić, choć to nie jest niemożliwe! Możesz się wybić swoją wartością i tym, jak dzielisz się doświadczeniem. Na pewno rywalizacja z innymi jest dobra, ale nie zawsze pokona się wielkich konkurentów. 

Jaką unikalną wiedzę i doświadczenie możesz zdobyć? Co może spodobać się Twoim klientom? Jaką bazę klientów stworzysz i co zmienisz w ich życiu? Czym będziesz się wykazywał w pracy online? Na pewno czeka Cię wiele pracy, aby znaleźć niszę i w niej działać. Na pewno musisz dużo analizować rynek i zobaczyć, co dla Ciebie byłoby dobre. Musisz sprawdzać, co dla klientów jest ważne i dostosować do nich rozwiązania. Co innego możesz dostarczyć niszy? Określ dobrze grupę docelową i jej wyzwania! Zobacz, czego ludzie potrzebują w niszy. Zobacz, jak zachowuje się konkurencja. Co możesz dostarczyć niszy i co zmienić w życiu swoich klientów? Jakie produkty czy usługi możesz stworzyć dla innych? Gdzie i jak będziesz sprzedawać? Co jest ważne dla Twojej grupy docelowej? Jak będziesz sprawdzać, czy temat jest interesujący i jakie statystyki sprzedaży będą najważniejsze? Na pewno trzeba szukać nowych klientów, jak i utrzymywać tych starych. 

Nie ma co się poddawać, gdy masz z dużo na głowie na początku. Wiele informacji trzeba przyswoić, aby dobrze sprzedawać rozwiązania. Pracując samemu, czeka Cię wiele wyzwań! Masz na pewno wiele do zmiany w każdej niszy, bo każdy nowy ekspert może wnieść coś nowego. Jaki Ty masz pomysł na siebie i co możesz zmienić, dzięki swojej pracy online? 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top