Jak zepsuć marketing? Co warto robić, aby się to stało?

Jak zepsuć marketing, aby nie miał on żadnych korzyści?

Można łatwo zepsuć swoje działanie w sieci czy poza nią. Co Ty zrobisz, aby mieć wyniki swojej promocji? Czy popełniłeś kiedyś te błędy? Co zrobiłeś, aby je zniwelować? Czy działasz tak, aby tych błędów nie popełniać?

Jak zepsuć marketing?

Myślisz tylko o zyskach.

To wielki błąd wielu przedsiębiorców. Biznes wymaga pracy nad nim. Myślenie tylko o zyskach nie da Ci żadnej korzyści. Bo wtedy nie budujesz czegoś większego. Staraj się myśleć także o klientach i nie tylko o zyskach. Wiadomo, że zyski są ważne, ale myśleć tylko o nich i iść po trupie do celu? Wszystko zależy od Twojego nastawienia. Co Ty zrobisz, aby myśleć więcej o klientach? Co jest dla nich ważne i co jest ważne dla Ciebie? Jak zmienisz ich życie swoimi rozwiązaniami? Czy będzie o łatwa praca? Raczej nie, więc zabierz się za działanie!

Myślisz o sobie.

Myślisz tylko o sobie? PRZESTAŃ! Myśl o swoich klientach i ich problemach. Dawanie tylko słabych rozwiązań nigdy nie będzie dobre. Myślenie o sobie to błąd. Myśl o klientach i dawaj im jak najwięcej wartości i korzyści. Wtedy biznes staje się naprawdę dobry i masz z niego korzyści. Wszystko wymaga czasu! Myśl też o tym, jak możesz promować swoje produkty lub usługi. Jak możesz być bardziej konkurencyjny i tak dalej… Szukaj możliwości na rozwój swojej marki. Nie poddawaj się zbyt szybko i rozwijaj się, jako skuteczny marketer. To nie jest łatwe zadanie, więc zacznij działać ze skutecznym planem!

Nie budujesz doświadczenia.

Musisz go budować, aby Twój marketing był naprawdę dobry. Samo się nie zrobi, no chyba, że kogoś do tego zatrudnisz i będziesz płacił. Warto jednak poznać jakieś podstawy i kontrolować inne osoby w firmie. Warto według mnie być dobrym w marketingu, aby wszystko szło gładko w Twoim biznesie. To ciekawy, ale trudny temat. Warto go poznać i budować w nim doświadczenie. Jak Ty doświadczasz? Co jest dla Ciebie ważne? Zastanów się nad tym dobrze czy robisz wszystko, aby osiągnąć swoje sukces w Internecie. Warto zbudować praktyczne umiejętności na działanie w sieci.

Promujesz tylko siebie, zamiast produktu.

Sama promocja siebie nie wystarczy. Produkt i sam biznes też jest ważny. Nie możesz być pępkiem swojego biznesu. Warto promować też produkty i swoją markę biznesową. Wszystko wymaga pracy, ale warto, naprawdę warto…Promuj także swoją ofertę. Nie zawsze Ty jesteś na pierwszym miejscu. Chociaż warto budować swoją markę osobistą! To też jest ważne! Musisz zrobić wszystko, aby to wypośrodkować! Warto wiedzieć, do czego się dąży w sieci. Warto rozwijać swoją ofertę, aby stać się skutecznym w ebiznesie.

Nie zbierasz bazy klientów.

Warto ją budować i mieć komu sprzedawać. Zbieranie baz klientów jest ważne i warto ją budować. Wtedy łatwiej jest Ci poznać ich problemy i zastrzeżenia. Buduj więc bazę swoich klientów i poznaj ich potrzeby. Warto podesłać im jakieś nowinki z Twojej branży i nowe produkty, jakie sprzedajesz. Warto pokazać swoją ofertę! Wiesz, jak możesz pomóc swoim klientom? Wiesz, co jest dla nich ważne? Jak możesz przekazać im dobre rozwiązania?

Nie znasz klientów i nie znasz niszy.

Musisz poznać swoja niszę i swoich klientów. bez tego będzie Ci naprawdę ciężko w biznesie. To podstawa każdego biznesu, a bez tego nic nie zrobisz. Twoja nisza i klienci to skarb, który musisz chronić i poznawać każdego dnia. Rób wszystko, aby wiedzieć o tym jak najwięcej i najlepiej poznaj swoją niszę. To nie zawsze jest łatwe, ale trzeba się starać i rozwijać swoje umiejętności. Im więcej wiesz o danej branży, tym lepiej!

Nie masz planu działania.

Musisz poznać swój plan i cel, który pokazuje Ci, gdzie chcesz iść w swoim biznesie. Ustal sobie plan i działaj według niego. Nie poddawaj się!

Jak zepsuć marketing, żeby nie mieć żadnych efektów?

1 Comment

  1. Marketer Internetowy29 marca 2017

    Jak Ty psujesz marketing?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top