Jak wynagrodzić klientów, aby byli zadowoleni z Twoich zakupów? Co powoduje, że warto dawać im więcej, niż potrzebują?
Na pewno warto nagradzać ludzi i swoich klientów za to, że są! Za to, że od Ciebie kupują! Nie każdy chce tak rozpieszczać swoich klientów, ale raz na jakiś czas można dodać coś ciekawego do zamówienia.
Jak wynagrodzić klientów? Co możesz wprowadzić w swojej sprzedaży?
Jak mieć lepszą sprzedaż? Co warto robić, aby zdobyć zaufanie i wzbudzać wiarygodność?
Po prostu podziękuj!
To takie oczywiste, ale bardzo mało sprzedawców to robi. Podziękowanie i zwykłe pokazanie, że Ci zależy, daje Ci ogromnego kopa i na pewno dobrego klienta w przyszłości! Zadowolony klient to powracający klient. Warto dbać o swoich klientów i dziękować im za zakup i zaangażowanie. Zwykłe dziękuję, daje Ci ogromną moc i budujesz dzięki temu zaufanie i pokazujesz, że warto Ci zaufać i dać szansę. Podziękuj i stań się dobrym sprzedawcą! Nie każdy to podziękowanie doceni, ale warto być dla każdego miłym. Zastanów się, jak Ty możesz podziękować? Czym możesz się w tym wyróżnić? Podziękować swoim klientom za to, że są i od Ciebie kupują? Proste „dziękuję” może zrobić robotę! Jak Ty wykorzystasz tę strategię? Czy taka prosta rzecz może coś zmienić? Może klient zrobić z przyjemnością zakup w przyszłości?
Daj coś darmowego.
To także forma podziękowania. Możesz dać coś za free, gdy klient kupuje więcej. Możesz dać coś darmowego, gdy zastanawia się nad zakupem, aby go zachęcić do kupna. To już jest dobra strategia, ale wymaga trochę pracy nad tym, co i kiedy dajesz swoim klientom za darmo, a co nie. To już zależy od Ciebie i Twojego działania jako sprzedawcy. Staraj się zachęcać w jakiś sposób ludzi do zakupu. To już jest sztuka i warto, jest się tego uczyć i poznawać tajniki sprzedaży. Warto dawać coś darmowego, aby potem klient chciał za to coś od Ciebie kupić. Taka wzajemność za pomoc czy mały prezent zawsze jest dobra. Reguła wzajemności! Pamiętaj!
List.
Mało spotykana rzecz, ale są tacy, co wysyłają listy do swoich klientów. To jest super forma dla stałych klientów i dla tych nowych także. To wymaga poznania danego klienta i nie jest takie proste, ale rezultaty na pewno będą dobre. Spróbuj tego u siebie, może się sprawdzi. Może tak wyróżnisz swoją sprzedaż? To taki starszy pomysł, ale może tak zwiększysz swoją sprzedaż? Może tak ludzie Ci zaufają? Polecą Twoje usługi innym osobom?
Nagrody i konkursy.
Warto się i nad tym zastanowić. Może nie jest to super technika na wynagrodzenie za zakupy, ale warto i nad tym pomyśleć. Jak Ty rozwiążesz problem swoich klientów? Może dasz im coś wygrać, aby potem oni coś od Ciebie kupili? Może tak zwiększysz swoje wyniki finansowe? Konkursy i nagrody mogą Ci w tym pomóc! Może to zwiększy ruch na stronie i ktoś coś od Ciebie kupi przy okazji? Może ktoś wygra coś ciekawego i zacznie przez to polecać Cię swoim znajomym?
Podziękowania w mediach społecznościowych.
Jak masz profile społecznościowe, to możesz podziękować każdemu z fanów czy obserwujących za zakup danego produktu. To proste, a klient będzie zadowolony. Nie wymaga to dużo pracy, a Ty będziesz tak budował swoją markę w sieci. Musisz dobrze prowadzić swoje społecznościowe profile. A to jest też sztuka!
Kupony i promocje.
Warto czasem dawać klientom promocje czy jakieś kupony za to, że na przykład dużo kupują. To proste, ale myślę, że skuteczne. Jakie Ty wprowadzisz promocję? Jak zachęcisz do zakupu Twoich produktów?
Zastanów się nad innymi formami podziękowania za zakupy. Jak wynagrodzić klientów w jeszcze inny sposób? Co warto robić, aby podziękować klientom?
Co byś do tego dodał?