Co dodawać w social media, aby było to zawsze wartościowe?

Co dodawać w social media, aby trochę urozmaicić swoje profile społecznościowe? Oto kilka przykładów, które warto znać!

Aktualności z branży.

To warto dodawać, gdy masz ciekawe rzeczy związane z Twoją działalnością. Czy to wejście nowego produktu czy jakieś innowacyjne pomysły. Możesz się tym dzielić z innymi ludźmi. Nie każdego to ciekawi, ale ja zrobisz to dobrze, to i ci, których to nie interesuje coś tam przeczytają. Warto to robi dobrze, aby nie przesadzić z tymi aktualnościami.Zastanów się, co chcesz pokazać na swoich profilach. Wszystko wymaga strategii i przemyślenia. Nie możesz robić nic na opak. Zrób wszystko, aby było to ciekawe i dawało Ci radość z tego, co robisz. Do dzieła! Zrób coś ciekawego w swojej niszy!

Ciekawe opisy produktów.

Możesz dać inne opisy niż na swojej stronie, na przykład bardziej ciekawe i angażujące ludzi. Możesz mieć serię promocji z dobrym opisem, zachęcającym innych do zakupu i wejścia na stronę. Warto pokazać swoim fanom, czego od nich oczekujesz. To proste, ale wymaga przemyślenia działalności w mediach społecznościowych. Postaraj się dobrze promować produkty, ale nie przesadzaj z ich ilością, bo odepchniesz od siebie ludzi. Jak Ty rozwiniesz swoje produkty? Co zrobisz, aby Twoje opisy były unikalne i przyciągające do oferty? Pomyśl nad swoim copywritingiem, czyli sztuką pisania tekstów!

Porady.

Ja bardzo to lubię, ale warto z tym także uważać. Za dużo porad jest zbyt nachalne i nie każdy je lubi. Ja daję dużo porad, bo lubię dzielić się wiedzą. Może to dla innych jest zbyt dużo, ale trudno. Taka mam strategię na moich profilach. Z czasem będzie ich coraz więcej i będą jeszcze lepiej przemyślane. Staram się dawać ludziom wartość. Jakie Ty porady możesz dać swoim klientom lub potencjalnym klientom? Nie zawsze jest to oczywiste, więc wypróbuj różne formy porad!

Pokaż swoje doświadczenie.

Warto jest się nim dzielić, ale nie mówić wszystkiego, bo od tego są własne produkty. Ale jak chcesz się wszystkim dzielić to OK, Twoja strategia. Najlepiej dawać dużo za darmo, ale lepszą wiedzę już za pieniądze. Musisz na czymś zarobić, nie? Więc przemyśl swoją strategię dzielenia się wiedzą! Masz pomysł na to, co dodawać w social media?

Rozmowa z ludźmi.

Zwykłe odpowiadanie na komentarze i wpisy to podstawa. Nie wymaga to chyba opisu, po prostu bądź pomocny i tyle. Trzeba budować relację ze swoimi klientami i pokazać im wartość, jaką dajesz. Nie każdy umie budować z ludźmi relację, więc trzeba to ogarnąć. Na pewno nie będzie to łatwe, ale wszystkiego można się nauczyć.

Przemyślenia.

Ja to bardzo lubię i nie boję się pokazać siebie samego. Każdy jest wyjątkowy i ma problemy w swojej działalności. Pokaż swoje przemyślenia czasem! Ja lubię, gdy ktoś pokazuje osobowość na swoich profilach. Buduj dobrą komunikację i pokaż ciekawą wiedzę!

Typowe wpisy marketingowo-sprzedażowe.

W morzu porad i odpisywania warto czasem promować własne produkty czy usługi. Zobacz, że warto czasem sprzedać coś poprzez media społecznościowe.

Co dodawać w social media, aby było to pomocne i wartościowe i dawało Ci zarobek?

2 Comments

  1. Marta Id-chuck9 listopada 2017

    Bardzo fajny tip social media. Poproszę jeszcze więcej tego na fanpage’u właśnie polubiłam. Pozdrawiam serdecznie.

    Odpowiedz
    1. Marketer Internetowy9 listopada 2017

      Dziękuję i pozdrawiam! 🙂

      Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Scroll to top