Jak uzyskasz pierwsze leady? Co zmienisz w życiu innych ludzi?

Jak uzyskasz pierwsze leady w swojej internetowej działalności? 

Jak uzyskasz początkowe leady?

Gdzie znajdziesz swoich pierwszych klientów? Jak zachęcisz swoją ofertą? Co dostarczysz swoim klientom, aby byli zadowoleni? Aby dostarczyć im rozwiązanie? Na pewno nie są to trudne sprawy, ale nie można się poddawać na początku, gdy dopiero wszystko rusza. Zastanów się nad tym, jak zachęcisz do swojego bloga/sklepu/strony lądowania? Czym się wyróżnisz w niszy, aby osiągnąć pierwsze sukcesy? Zastanów się nad tym, co jest ważne dla Twojej grupy docelowej i jaką dla niej stworzyć wartość. To nie może być byle co. Możesz zachęcić do krótkiego ebooka czy wejście do jakiejś społeczności. Masz wiele możliwości do tego, aby jakoś zachęcić do zapisanie się na listę czy kupno Twoich produktów. Jednak najlepiej jest budować listę adresową i dostarczać odpowiednie treści, które zachęcą do działań. Warto pokazać ludziom, że dajesz coś wartościowego. Dzięki temu lista będzie aktywna, a Ty zaczniesz działać na wyższych obrotach, bo zobaczysz początkowe wyniki sprzedażowe czy marketingowe. 

Czy ta budowa relacji jest taka łatwa? 

Nie każdy umie budować relację z ludźmi. Dla mnie jest to trudne. Ale dla innej osoby nie będzie to sprawiało problemu. Trzeba więc dopasować swoją ofertę do tego, jaką budujesz relację z klientami. Buduj więc wizerunek eksperta. Osiągaj swoje cele i dawaj z siebie wszystko każdego dnia. Buduj więź ze swoją niszą i dostarczaj jej dużo wartości. Na pewno nie będzie Ci łatwo na początku, ale jak ludzie zaczną wchodzić na bloga czy sklep to zaczniesz rozumieć ich coraz lepiej. Zobaczysz co czytają i jakie produkty obserwują. Dzięki temu będziesz wiedział co pisać i do czego zachęcać potencjalnych klientów. Warto mieć statystyki i sprawdzać, czego ludzie oczekują od Twojej marki. Tylko poprzez swoje działanie coś zmienisz. Tylko poprzez działanie zmienisz coś w danym temacie. Nie wszystko pójdzie gładko, ale musisz działać, aby osiągnąć swój cel. Do pracy i nie ma co się poddawać! 

Co i jak będziesz testował?

Wiesz, co dla Twoich klientów jest najlepsze? Testujesz nowe pomysły? Wiesz, co jest odpowiednie dla Twojej grupy odbiorców? Znasz swoją niszę bardzo dobrze? Jest wiele rzeczy, których możesz się dowiedzieć o swojej niszy. Więc nie przestawaj testować, tylko zacznij naprawdę się rozwijać. Nic nie przyjdzie samo i tu także musisz ogarnąć swoje działania i dopasować je do swojej niszy. Trzeba sprawdzać, co na blogu jest czytane. Jakie treści dodawać, aby kierować do swojej oferty. Nie ma tak, że wszystko dowiesz się w parę dni. To działanie na miesiące. Tylko trzeba się rozwijać i obserwować bacznie swoją niszę. 

Może i jest to ciężkie, ale nie można się poddawać, gdy zaczynają się pojawiać pierwsze problemy.  Musisz skierować klienta z punktu A do B i rozwiązać jego problemy. Pokazać klientom, że masz odpowiednie rozwiązania, które zmienią jego życie. To nie są łatwe sprawy, więc nie poddawaj się za szybko, gdy coś nie wychodzi. 

Jak Ty uzyskasz pierwsze leady? Co będziesz tworzył do swoich klientów? Co zmienisz w życiu innych ludzi? Jaką markę będziesz budował? Co zrobisz, aby mieć pierwsze leady w niszy? Co tak wspaniałego dostarczysz, aby zmienić postrzeganie marki? 

Scroll to top