Jak tu konkurować z innymi w niszy?

Jak tu konkurować z innymi w niszy? Masz na to pomysł?

Na pewno Twoja konkurencja nie śpi. Co Ty robisz, aby osiągnąć swoje cele sprzedażowe i biznesowe? Czeka Cię wiele pracy i musisz mieć co do siebie wymagania, aby osiągnąć sukces online. Aby stać się konkurencyjnym, to potrzeba wiele pracy w niszy. Budowa relacji i marki jest konieczna. Jak możesz skutecznie konkurować z innymi? 

Jak tu konkurować z innymi w niszy?

Internet daje Ci niską barierę wejścia, bo wystarczy mieć swoje miejsce w sieci i coś sprzedawać. Ale to nie oznacza, że konkurencja jest mniejsza! Konkurencja jest nieraz bardzo wymagająca… Jak Ty możesz zbudować silną markę? Co pomoże Ci się wyróżnić i coś zmienić online? 

Nisza.

Zrozum dobrze rynek i to, jak on działa. Co Ty możesz zrobić, aby lepiej poznać nisze i wiedzieć, czego ona wymaga i potrzebuje? Zbadaj potrzeby swoich klientów i tego, co potrzebuje. Jak działa konkurencja w tym momencie? Może skup się na wąskiej niszy i specjalizacji? Coś, nad czym możesz lepiej konkurować? Na pewno nie ogarniesz wszystkich w niszy. Nie każdy będzie chciał z Tobą współpracować. Jakie rozwiązania, dopasowane do potrzeb, stworzysz? Warto być ekspertem w swojej niszy i wiedzieć, do czego dążysz. Jak dopasujesz się do potrzeb swoich klientów? 

USP. 

Jaka jest Twoja unikalna  propozycja sprzedaży? Co możesz dostarczyć, czego nie mają inni? Co może Cię wyróżnić w niszy? Co wyjątkowego masz dla swoich odbiorców? Co lepszego możesz dostarczyć klientom? Co sprawia, że Twoja oferta jest nie do odrzucenia? Co sprawi, że ludzie wybiorą Ciebie? Co unikalnego masz dla swoich klientów? Jak to możesz wykorzystać w sprzedaży? Jak możesz podkreślić swoje zalety? Jaką możesz mieć obsługę, aby zostać zapamiętanym? Rozwiąż szybko problemy swojego klienta. To nie zawsze będzie łatwe, bo konkurencja nie śpi! Jak sprawisz, aby klienci Cię polecali innym? Co sprawi, że Cię będą polecać Twoją markę?

Zrozum konkurenta. 

Jak działa Twoja konkurencja? Co możesz zmienić w danej niszy? Zrozum zachowanie swoich klientów. Oni też chcą zarobić. Więc jakoś trzeba ich pokonać! Możesz to zrobić poprzez lepszą i bardziej wartościową ofertę. Możesz mieć lepsze i szybsze rozwiązania. Dobra analiza konkurencji spowoduje, że lepiej ich poznasz. Zobacz, jakie mocne lub słabe strony mają inne marki w niszy. Zastanów się po tej analizie konkurentów, jak możesz się wyróżnić w niszy? Jak zachęcisz do zakupu Twojej oferty? Jak będziesz analizować strategie i poprawiać swoje wyniki sprzedażowe? 

Twoje działania w Internecie. 

Jak możesz być bardziej aktywny online? Twórz wartościowe treści w swojej, takie jak artykuły, blogi, podcasty czy filmy na YouTube. To na pewno wiele pracy i zaangażowania. Jak dotrzesz do jak największej ilości osób? Jak zbudujesz markę, która jest rozpoznawalna? Udzielaj się w Internecie i pokaż swoją wartość! Jaką relację chcesz zbudować online? Czy masz w umyśle skuteczne rozwiązania? Czy chcesz być aktywny i budować solidną społeczność wokół swojej marki?  

Jak Ty będziesz skutecznie działał w danej niszy? Na pewno jest to wyzwanie! Wymaga to wiele czasu i zaangażowania. Nie ma jednego sposobu na to, aby pokonać działania konkurencji, do każdej niszy trzeba podjeść inaczej. Skup się na tym, by zbudować rozpoznawalność. Skup się na tym, by pokazać wartość swoich produktów czy usług. Czeka Cię wiele zmian w swojej mentalności, aby osiągnąć sukces. Ucz się każdego dnia nowych rzeczy i nie poddawaj się! 

Tomasz Chrobak

Pokaż wpisy Tomasz Chrobak
Mam na imię Tomek. Nie poddaje się mimo ciężkiej choroby... każdego dnia uczę się czegoś nowego i zdobywam doświadczenie. Lubię czytać i rozwijać się w swoich ulubionych dziedzinach, jakimi są ebiznes, emarketing i sprzedaż! Bloguję, aby pokonać swoje lęki i pokazać sobie, że osiągnę sukces, mimo wielu przeszkód!
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
Pokaż wszystkie komentarze
Scroll to top