Jak pomagasz swoim klientom? Co byś chciał wiedzieć na ich miejscu?

Jak pomagasz swoim klientom? Co robisz, aby wybierali akurat Ciebie? 

Masz pomysł na swoją markę w sieci? Wiesz, jak możesz pomóc swoim klientom w sieci? Masz na pewno wiele do zrobienia w Twojej niszy, ale nie ma co się poddawać. Jest wiele rzeczy, w których możesz wykazać się w niszy! 

Jak pomagasz swoim klientom?

Wiesz, do czego dążysz w swojej niszy? Jakie chcesz osiągnąć sukcesy? Wiele z nas nie wie, do czego dąży w swoim życiu, więc jak już wiesz, co chcesz osiągnąć, to jesteś na dobrej drodze! Jaka jest u Ciebie sytuacja? Co Ty robisz, aby osiągnąć swoje cele? Wiesz, jakie chcesz mieć pierwsze wyniki? Masz ustalony plan? Jak idzie działanie? Na pewno różnie, wiem, jak jest na początku z działaniem. Potem zaczyna być łatwiej, jak nabierzesz wytrwałości. Ale najtrudniej jest zacząć i ogarnąć, to jak możesz pomagać klientom. Nic nie przychodzi tak sobie, że pomyślisz o sukcesie i nagle masz jakieś wyniki. Tu potrzeba planu i działania! Więc zabierz się do roboty! Nie ma co poddawać się zbyt wcześnie! Wiele osób też tak robi, że za szybko rezygnuje i potem jest narzekanie, że to czy tamto nie działa. Wszystko w swoim czasie! Zastanów się nad tym, co dla Ciebie jest ważne? Czy pomagasz swoim klientom w ich problemach? Masz rozwiązania na ich problemy? Wiesz, do czego dążą Twoi klienci i jak Ty możesz im pomóc w działaniach? Jak pomożesz im przejść z punktu A do B? Zastanów się nad tym dobrze… bo nic samo się nie zmieni! 

Jak Ty podejdziesz do sprzedaży swoich rozwiązań? Wiesz, jak możesz pomóc swoim klientom? Wiesz, czego Ty potrzebowałeś w swoim życiu i czego nie miałeś? Zastanów się nad tym dobrze i sprawdzaj, czy masz na dany problem swoje rozwiązanie? Wiesz, co chcesz osiągnąć w swoim życiu i jak było Ci ciężko dotrzeć do obecnej sytuacji? Na pewno miałeś wiele wyzwań, więc wiesz, w czym miałeś kłopot i jak rozwiązałeś daną sprawę. Masz już doświadczenie? To świetnie! Masz już czym podzielić się ze swoją niszą! Więc postaw się w skórze początkującego i sprawdź, czego byś potrzebował, gdybyś zaczynał. Tak jest na początku najłatwiej! Potem możesz zacząć kierować rozwiązania do osób bardziej zaawansowanych. Ale wszystko po kolei. Najpierw warto kierować się swoim doświadczeniem i tym, jaką masz obecnie wiedzę. Bo jak chcesz pomóc innym, to znaczy, że masz już jakąś wiedzę, którą chcesz przekazać. Więc przeanalizuj swoją sytuację i zobacz, czym możesz się podzielić z innymi. Jakie możesz dostarczyć recepty na problemy swoich początkowych klientów? Masz jakiś pomysł na pierwszy produkt? Wiesz, do czego dążysz teraz, a jakie miałeś wyzwania na początku i jak sobie z nimi poradziłeś? 

Czy wiesz już, jakie rozwiązania stworzysz dla swoich klientów? Czego Ty byś potrzebował na początku? Stań się takim mini mentorem w swojej niszy i kieruj się swoim doświadczeniem. Pokaż, że znasz problem i wiesz, jak go pokonać. Wtedy ludzie zaczną Ci ufać i zaczniesz budować wokół siebie społeczność. Nic nie przyjdzie samo i trzeba na to wiele pracy, ale Ty się nie poddasz, co nie? Masz pomysł na to, jak pomożesz swoim klientom? Wiesz, czego Ty byś potrzebował na ich miejscu? 

1 Comment

  1. Marketer Internetowy12 stycznia 2022

    Co Ty chcesz przekazać swojej niszy?

    Odpowiedz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to top